Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III p0201 - injector 1 - circuit malfunction 2.0 dci


Ghostman
Zarejestrowani

op Cześć
Oddałem auto do mechanika z nadzieją, że naprawią mi ten problem, a jedyne co zrobili to sprawdzili w komputerze i informacja, że błąd wtrysków. No to ja też wiem.
Jak pytam co mogą zrobić, to "trzeba dać wtryski do sprawdzenia".
No i zastanawiam się na ile to wtrysk, a na ile obwód i czy np. w pyclipie mogę sprawdzić korektę i ona mi coś powie.
Trochę wątpię, żeby wtrysk przy 75kkm zaczął kończyć żywot.
Jak wtrysk padał w modusie 1.5 dci to od razu był kluczyk, a tutaj nie ma kluczyka.
Nie znalazłem też w internecie żadnych tematów o tym błędzie. Jak wtrysk pada to jest jakis inny błąd?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2023, 15:01 przez Ghostman.)

Odpowiedz
Ghostman
Zarejestrowani

op Skoczyłem do serwisu specjalizującego się w renault. Clip podłączony - "obwód sterowania wtryskiwaczem: cylinder 1 - w górnej granicy".
Korekty paliwa:
cyl.1: 0.44 mg/cp
cyl.2: 0.21 mg/cp
cyl.3: -0.42 mg/cp
cyl.4: -0.23 mg/cp

Błąd nie dał się skasować. Szybki tel do zaprzyjaźnionego aso i jestem umówiony, bo to podobno znany temat 2.0dci, że złącze wtrysku traci kontakt.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2023, 17:35 przez Ghostman.)

Odpowiedz
Ghostman
Zarejestrowani

op Dowiedziałem się, że nr wiązki, którą muszę wymienić to 241A11608R.
Nie znalazłem niestety w Polsce w sprzedaży czegoś takiego. Jak sprawdzałem w googlu to się okazało, że wtyki są uniwersalne go różnych marek, a zależą od producenta wtrysku. Macie może wiedzę w tym temacie jakie jest gniazdo wtryskiwacza w m9r 615?

Odpowiedz
Ghostman
Zarejestrowani

op Kupiłem wtyczkę do wtryskiwaczy bosch - taką z pomarańczową obwódką. Jest lepszej jakości niż fabryczna. Błąd już się nie pojawia.

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Ghostman za ten post post:
  • kotleto, Wozny84
Ghostman
Zarejestrowani

op Muszę trochę odkopać temat, bo zauważyłem, że auto pali więcej o jakiś 1l/100km.
Zajrzałem do pyclipa i pokazał mi korekty wtryskiwaczy
[Obrazek: Screenshot-20230624-232519.png]

Nie wiem czym się różni wartość mg/strk od wartości mg/cp, ale pierwszy ewidentnie odstaje. 1.57mg/strk gdzie drugi ma 0, a trzeci i czwarty w okolicy -0.8.
To było sprawdzone na zimnym silniku tzn miał 50*C.

Czy w takim razie inne gniazdo powoduje większe przewodzenie prądu i wtrysk leje, czy jakoś to się powinno skalibrować to takim zabiegu?
Dodam, że wcześniejszy błąd nie powrócił.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-06-2023, 22:48 przez Ghostman.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Fajny wątek,.... Nikt się nie udziela... Sam. Sobie pytania zadajesz, i odpowiadasz...
Hmmm
Ale brawo za cierpliwość...

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Jak rozrząd? był robiony? cokoliek w silniku było dłubane oprócz wtrysków?

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Ghostman
Zarejestrowani

op Korekty po rozgrzaniu na postoju:
1. 0.20
2. -0.17
3. 0.18
4. -0.19
Jak zauważyłem ten błąd to jedyne co robiłem wlałem unik+, a potem ten wtyk był wymieniony. Auto ma 79kkm i żadne naprawy dotąd nie były robione.

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Online
(25-06-2023, 13:31)Ghostman napisał(a): Korekty po rozgrzaniu na postoju:
1. 0.20
2. -0.17
3. 0.18
4. -0.19
Jak zauważyłem ten błąd to jedyne co robiłem wlałem unik+, a potem ten wtyk był wymieniony. Auto ma 79kkm i żadne naprawy dotąd nie były robione.


Czyli wtrysk był wyjmowany?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Ghostman
Zarejestrowani

op Nie. Wtyk, w sensie gniazdo.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2023, 15:21 przez Ghostman.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości