broz63
2
0
0
0
SC III ph I
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2012-2013
Wrocław
broz63
Zarejestrowani
— 30-05-2024, 23:31
op
Witam wszystkich. Czy może ktoś miał z was podobny problem? W silniku 1.4 TCE wymieniono mi uszczelkę pod głowicą, oczywiście było planowanie głowicy, nowa lepsza uszczelka. po miesiącu jeżdżenia zrobiłem ponownie test po którym wyszło, że dwutlenek węgla dostaje się do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego, mechanik powiedział, że pewnie pęknięty blok, czy ktoś naprawiał taką przypadłość, ponoć w tych silnikach częsta. W Lublinie jest jakaś firma , która ogłasza się, że wymienia te silniki na te starszej generacji 1,6 110 KM, czy może ktoś robił taką wymianę?
TomaszB napisał 31-05-2024, 21:11:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2024, 21:11 przez TomaszB.)
•
Binio
1,676
8
319
660
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
Binio
Zarejestrowani
— 31-05-2024, 06:05
Cześć Kolego
Wiele osób już robiło wymianę i jest zadowolona, choć niektórzy piszą że 2.0 byłoby przyjemniej posiadać
Jest cały wątek na forum, poszukaj...
Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty
•
LURP
575
2
258
957
SC II ph II
2007
1,6 112KM, 2003-2009
Bielsko-Biała
LURP
Zarejestrowani
— 31-05-2024, 07:26
Witaj! Dużo już pisano na ten temat, więc szukaj odpowiedzi.
•
TomaszB
11,587
38
3229
1,732
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Świdnica
TomaszB
Moderatorzy
— 31-05-2024, 07:53
•
PunkRock86
25,577
64
18099
17,714
INNY
2005
INNY
Pajęczno
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Pawlito_46
363
0
24
44
SC III ph II
2012
2.0 dCi 150KM, 2012-2013
Warszawa
•
broz63
2
0
0
0
SC III ph I
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2012-2013
Wrocław
broz63
Zarejestrowani
— 31-05-2024, 20:08
op
(30-05-2024, 23:31)broz63 napisał(a): Witam wszystkich. Czy może ktoś miał z was podobny problem? W silniku 1.4 TCE wymieniono mi uszczelkę pod głowicą, oczywiście było planowanie głowicy, nowa lepsza uszczelka. po miesiącu jeżdżenia zrobiłem ponownie test po którym wyszło, że dwutlenek węgla dostaje się do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego, mechanik powiedział, że pewnie pęknięty blok, czy ktoś naprawiał taką przypadłość, ponoć w tych silnikach częsta. W Lublinie jest jakaś firma , która ogłasza się, że wymienia te silniki na te starszej generacji 1,6 110 KM, czy może ktoś robił taką wymianę?
To w jakim dziale? Byłem zalogowany na różne, czy to Passat, czy jakis Opel i wszędzie mnie odsyłano, że nie tu, że tam, czy nie można tego uprościc?
•
Binio
1,676
8
319
660
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
Binio
Zarejestrowani
— 31-05-2024, 21:06
Chyba zaszło nieporozumienie...
Więc generalnie tu masz z grubsza to co Cię czeka
https://www.scenic-forum.pl/Watek-Wymian...II-z-2010r
Albo sprzedaż auta uszkodzonego...
Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty
•
|