Opis złącza R107 tego pod skrzynką bezpieczników kabiny.
5 0.5 4AP SYGNAŁ CANL OSOBNY CZUJNIKA SYSTEMU KONTROLI TORU JAZDY CU12
6 0.5 4AH SYGNAŁ CANH OSOBNY CZUJNIKA SYSTEMU KONTROLI TORU JAZDY CU12
7 0.5 4DL -CIĄGU DANYCH CU12
9 0.5 4DK +12 V CZUJNIKA TAŚMOWEGO CU12
10 0.35 30A STEROWANIE - LAMPKI KONTROLNEJ NIVOCODE CU12
11 0.5 AP25 + PO ZAPŁONIE ZABEZPIECZONE BEZPIECZNIKIEM PODUSZKI POWIETRZNEJ CU12
11 0.5 AP25 + PO ZAPŁONIE ZABEZPIECZONE BEZPIECZNIKIEM PODUSZKI POWIETRZNEJ CU12
12 1.0 MBM MASA ELEKTRYCZNA MODUŁU ZESPOLONEGO W KABINIE 2 CU12
14 0.35 5DU STEROWANIE - BLOKADY DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW CU12
15 0.35 5H STEROWANIE WŁĄCZNIKA IMPULSOWEGO N+1 CU12
16 0.35 5FM STEROWANIE WŁĄCZNIKA WIELOFUNKCYJNEGO IMPULSOWEGO WŁĄCZNIKA DOLNEGO CU12
20 0.5 3PD STEROWANIE WŁĄCZANIEM I WYŁĄCZANIEM OGRANICZNIKA PRĘDKOŚCI CU12
21 0.5 3FX STEROWANIE - WŁĄCZENIA WYŁĄCZENIA REGULATORA PRĘDKOŚCI CU12
22 0.5 BPT6 + AKUMULATORA ZABEZPIECZONY CZASOWY 6 CU12
23 0.5 BT4 + AKUMULATORA CZASOWY 4 CU12
25 0.35 32D SYGNAŁ 1 CZUJNIKA POZIOMU OLEJU / MODUŁ ZABEZPIECZEŃ I POŁĄCZEŃ CU12
26 0.35 32C SYGNAŁ 2 CZUJNIKA POZIOMU OLEJU > MODUŁ STEROWANIA SILNIKIEM CU12
27 0.35 24A STEROWANIE + POMPY PODNOŚNIKA TYLNEJ SZYBY CU12
27 0.5 24A STEROWANIE + POMPY PODNOŚNIKA TYLNEJ SZYBY CU12
28 0.5 LPD + PRAWEGO ŚWIATŁA POZYCYJNEGO ZABEZPIECZONY CU12
29 1.5 67E + ZASIL ZABEZPIECZONY OPÓŹNIONY KLAKSONU CU12
34 0.5 MHA GŁÓWNA MASA ELEKTRYCZNA SILNIKA CU12
35 2.5 BPTP ZABEZPIECZONY CZASOWO + AKUMULATORA PRAWEJ PRZEDNIEJ WYCIERACZKI SZYBY CY2A
36 0.35 4AQ STEROWANIE - SYSTEMU KONTROLI TORU JAZDY AKTYWNE NIEAKTYWNE CU12
37 0.35 86G STEROWANIE PROGRAMOWANIEM REGULATORA PRĘDKOŚCI CU12
38 0.35 86M SYGNAŁ POWROTNY PROGRAMOWANIA REGULATORA PRĘDKOŚCI CU12
39 0.5 MAM MASA ELEKTRYCZNA LEWEJ BELKI DESKI ROZDZIELCZEJ CU12
39 0.5 MAM MASA ELEKTRYCZNA LEWEJ BELKI DESKI ROZDZIELCZEJ CU12
40 0.5 103A STEROWANIE USTAWIENIA REFLEKTORÓW CU12
44 0.35 16A STEROWANIE + POMPY SPRYSKIWACZA PRZEDNIEJ SZYBY CU12
44 0.5 16A STEROWANIE + POMPY SPRYSKIWACZA PRZEDNIEJ SZYBY CU12
45 0.5 AP43 + PO ZAPŁONIE ZABEZPIECZONE BEZPIECZNIKIEM CU12
46 0.5 AP44 + PO ZAPŁONIE ZABEZP BEZPIECZ MODUŁU ELEKTR WSPOM KIER CU12
46 0.5 AP44 + PO ZAPŁONIE ZABEZP BEZPIECZ MODUŁU ELEKTR WSPOM KIER CU12
47 0.75 BP75 + AKUMULATORA ZABEZPIECZONY > BEZPIECZNIK ALARMU CU12
48 0.35 80FG SYGNAŁ KODU ELEKTRONICZNEGO MODUŁU ZESPOLONEGO / MODUŁ ELEKTRONICZNY KABINY CU12
49 0.35 64Q STEROWANIE - CZASOWEGO WŁĄCZNIKA MODUŁU KIERUNKOWSKAZÓW CU12
49 0.35 64Q STEROWANIE - CZASOWEGO WŁĄCZNIKA MODUŁU KIERUNKOWSKAZÓW CU12
50 0.35 80A SYGNAŁ - WŁĄCZNIKA POKRYWY SILNIKA CU12
1 2.5 BPTQ ZABEZPIECZONY CZASOWO + AKUMULATORA LEWEJ PRZEDNIEJ WYCIERACZKI SZYBY CY2A
2 0.5 HK SYGNAŁ DIAGNOSTYKI K CU12
4 0.5 NAM MASA ELEKTRONICZNA GÓRNEJ LEWEJ BELKI CU12
Zasilanie ginie gdzieś wewnątrz wiązki na skrętkach kilku przewodów. Na schemacie który podałem jest to połączenie ELPD-A