Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III Zasilanie sterowaniem reflektorów


okifax
Zarejestrowani

op Przestała działać regulacja reflektorów, podświetlenia (jasności) zegarów i podświetlenie tych przycisków jak i przycisku od awaryjnych.
Podejrzewam problem z zasilaniem - (nie działał mi tylny prawy postój i podświetlenie tablicy, problem obszedłem baypasem z lewego reflektora w klapie bagażnika) - stąd podejrzenia.
Może ktoś udostępnić schemat zasilania sterowaniem reflektorów i podświetlenia/jasności zegarów? Lub, skąd to jest zasilane?

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Zasilanie jest ze skrzynki bezpieczników pod maską, brązowa wtyczka pin 5. 


.pdf   0077_A4.PDF (Rozmiar: 12.73 KB / Pobrań: 18)

Odpowiedz
okifax
Zarejestrowani

op Pięknie dziękuję... czyli jeśli dobrze patrzę na schemat... to na "7" i "3" przy 1390 powinno być po 12V?

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Tak, tam powinno być 12 V, dodatkowo z pinu 6 wychodzi sterowani wysokością reflektorów z 5 sterowanie jasnością podświetlenia licznika.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2020, 12:44 przez andrzejwa.)

Odpowiedz
okifax
Zarejestrowani

op Ponownie pieknie dziekuje... na zasilajacych jest po 1,5v wiec bedzie kolejny bypass... skad w kabinie przy skrzynce bezpiecznikow wziac plus po zaplonie?

Odpowiedz
okifax
Zarejestrowani

op No i bypass zrobiony. Wszystko dziala. Zasilanie po zaplonie wziete na ta chwile z komory silnika.

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

W kabinie masz żółty przewód z zasilania wyłącznika tempomatu. We wtyczce przypiętej poniżej skrzynki bezpieczników żółty przewód pin 45.

Odpowiedz
okifax
Zarejestrowani

op Pięknie dziękuję... Krótki opis. Piny 5 i 12 w złączu CN mają po 14V. Zasilanie na 1390 piny 7 i 3 mają po 1,5V. Gdzieś "ginie" trochę prądu. Bypass zrobiony od modułu włączania świateł dziennych (długie z mniejszą mocą, plus po zapłonie od sterowania modułem), pociągnięty do kabiny i wpięty do pinów 7 i 3, tak by działało po zapłonie. Ciekawi mnie gdzie znika po drodze ten prąd...
Czy można prosić Kolegę o rozpiskę/schemat złącz w kabinie przy skrzynce bezpieczników? Lub, gdzie szukać "styku" pomiędzy skrzynką bezpieczników w komorze silnika a kabiną/skrzynką bezpieczników w kabinie?

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Opis złącza R107 tego pod skrzynką bezpieczników kabiny.

5 0.5 4AP SYGNAŁ CANL OSOBNY CZUJNIKA SYSTEMU KONTROLI TORU JAZDY CU12
6 0.5 4AH SYGNAŁ CANH OSOBNY CZUJNIKA SYSTEMU KONTROLI TORU JAZDY CU12
7 0.5 4DL -CIĄGU DANYCH CU12
9 0.5 4DK +12 V CZUJNIKA TAŚMOWEGO CU12
10 0.35 30A STEROWANIE - LAMPKI KONTROLNEJ NIVOCODE CU12
11 0.5 AP25 + PO ZAPŁONIE ZABEZPIECZONE BEZPIECZNIKIEM PODUSZKI POWIETRZNEJ CU12
11 0.5 AP25 + PO ZAPŁONIE ZABEZPIECZONE BEZPIECZNIKIEM PODUSZKI POWIETRZNEJ CU12
12 1.0 MBM MASA ELEKTRYCZNA MODUŁU ZESPOLONEGO W KABINIE 2 CU12
14 0.35 5DU STEROWANIE - BLOKADY DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW CU12
15 0.35 5H STEROWANIE WŁĄCZNIKA IMPULSOWEGO N+1 CU12
16 0.35 5FM STEROWANIE WŁĄCZNIKA WIELOFUNKCYJNEGO IMPULSOWEGO WŁĄCZNIKA DOLNEGO CU12
20 0.5 3PD STEROWANIE WŁĄCZANIEM I WYŁĄCZANIEM OGRANICZNIKA PRĘDKOŚCI CU12
21 0.5 3FX STEROWANIE - WŁĄCZENIA WYŁĄCZENIA REGULATORA PRĘDKOŚCI CU12
22 0.5 BPT6 + AKUMULATORA ZABEZPIECZONY CZASOWY 6 CU12
23 0.5 BT4 + AKUMULATORA CZASOWY 4 CU12
25 0.35 32D SYGNAŁ 1 CZUJNIKA POZIOMU OLEJU / MODUŁ ZABEZPIECZEŃ I POŁĄCZEŃ CU12
26 0.35 32C SYGNAŁ 2 CZUJNIKA POZIOMU OLEJU > MODUŁ STEROWANIA SILNIKIEM CU12
27 0.35 24A STEROWANIE + POMPY PODNOŚNIKA TYLNEJ SZYBY CU12
27 0.5 24A STEROWANIE + POMPY PODNOŚNIKA TYLNEJ SZYBY CU12
28 0.5 LPD + PRAWEGO ŚWIATŁA POZYCYJNEGO ZABEZPIECZONY CU12
29 1.5 67E + ZASIL ZABEZPIECZONY OPÓŹNIONY KLAKSONU CU12
34 0.5 MHA GŁÓWNA MASA ELEKTRYCZNA SILNIKA CU12
35 2.5 BPTP ZABEZPIECZONY CZASOWO + AKUMULATORA PRAWEJ PRZEDNIEJ WYCIERACZKI SZYBY CY2A
36 0.35 4AQ STEROWANIE - SYSTEMU KONTROLI TORU JAZDY AKTYWNE NIEAKTYWNE CU12
37 0.35 86G STEROWANIE PROGRAMOWANIEM REGULATORA PRĘDKOŚCI CU12
38 0.35 86M SYGNAŁ POWROTNY PROGRAMOWANIA REGULATORA PRĘDKOŚCI CU12
39 0.5 MAM MASA ELEKTRYCZNA LEWEJ BELKI DESKI ROZDZIELCZEJ CU12
39 0.5 MAM MASA ELEKTRYCZNA LEWEJ BELKI DESKI ROZDZIELCZEJ CU12
40 0.5 103A STEROWANIE USTAWIENIA REFLEKTORÓW CU12
44 0.35 16A STEROWANIE + POMPY SPRYSKIWACZA PRZEDNIEJ SZYBY CU12
44 0.5 16A STEROWANIE + POMPY SPRYSKIWACZA PRZEDNIEJ SZYBY CU12
45 0.5 AP43 + PO ZAPŁONIE ZABEZPIECZONE BEZPIECZNIKIEM CU12
46 0.5 AP44 + PO ZAPŁONIE ZABEZP BEZPIECZ MODUŁU ELEKTR WSPOM KIER CU12
46 0.5 AP44 + PO ZAPŁONIE ZABEZP BEZPIECZ MODUŁU ELEKTR WSPOM KIER CU12
47 0.75 BP75 + AKUMULATORA ZABEZPIECZONY > BEZPIECZNIK ALARMU CU12
48 0.35 80FG SYGNAŁ KODU ELEKTRONICZNEGO MODUŁU ZESPOLONEGO / MODUŁ ELEKTRONICZNY KABINY CU12
49 0.35 64Q STEROWANIE - CZASOWEGO WŁĄCZNIKA MODUŁU KIERUNKOWSKAZÓW CU12
49 0.35 64Q STEROWANIE - CZASOWEGO WŁĄCZNIKA MODUŁU KIERUNKOWSKAZÓW CU12
50 0.35 80A SYGNAŁ - WŁĄCZNIKA POKRYWY SILNIKA CU12
1 2.5 BPTQ ZABEZPIECZONY CZASOWO + AKUMULATORA LEWEJ PRZEDNIEJ WYCIERACZKI SZYBY CY2A
2 0.5 HK SYGNAŁ DIAGNOSTYKI K CU12
4 0.5 NAM MASA ELEKTRONICZNA GÓRNEJ LEWEJ BELKI CU12

Zasilanie ginie gdzieś wewnątrz wiązki na skrętkach kilku przewodów. Na schemacie który podałem jest to połączenie ELPD-A

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-06-2020, 07:58 przez andrzejwa.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości