Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 23-12-2021, 08:57
A jak szybko się zagrzał po wymianie? Widzisz różnice? Czy jest podobnie jak było?
Ale widać jakby filtr się oczyścił ładnie.
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
TomaszB
11,610
38
3235
1,734
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Świdnica
TomaszB
Moderatorzy
— 23-12-2021, 09:37
op
Zagrzewa się szybciej, jadąc do pracy przy 0 stponi i starym termostacie wskaźnik temperatury ani drgnął, po wymianie - 3 stopnie, ta sama droga pod pracą świecą się już dwa segmenty na wskaźniku.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi TomaszB za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to TomaszB for this post
• Mati
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 23-12-2021, 14:55
Czyli jest ok, a widzę jak ludzie pytają w internecie to każdy odpowiada ten silnik tak ma. Chodzi o słabo grzejący się, może i jest troszkę wolniej ale przy sprawnym termostacie nie ma tragedii.
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
andrzejwa
2,638
53
1281
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
(21-12-2021, 12:21)TomaszB napisał(a): Wymieniłem dzisiaj termostat wraz z obudową i okazało się, że na obudowie jest kruciec do którego nic nie jest podłączone, prośba do posiadaczy 1.5 dCi 110 KM aby sprawdzili czy u was ten króciec też jest wolny. To jest zawór sterowany podciśnieniem i w niektórych silnikach służył do odcinania dopływu płynu do nagrzewnicy w kabinie. W sumie latem przydatna rzecz.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to andrzejwa for this post
• TomaszB
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 29-12-2021, 05:28
Czyli termostat, który pasuje do różnych modeli, w różnych autach, o różnym doposażeniu...
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 04-01-2022, 01:13
U mnie max było ponad 21g w dpf a ciśnienie różnicowe dpf było na wolnych obrotach ok 17.
Pierwsze foto po załączeniu wypalania, opisane wyżej przez Andrzeja opisy torque włącznik i zezwolenie regeneracji w silnikach 1.5 od roku.... się nie aktywują.
Po wyłączeniu grzałek...
A tu już filtr czyściutki...
Jak widać ciśnienie różnicowe również spadło.
Całość operacji wypalania trwała ok 9min
A może by tak wymyślę jakiś wskaźnik / kontrolkę która by wskazywała kiedy wypalanie jest włączone.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2022, 01:18 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
andrzejwa
2,638
53
1281
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Wyrzuć z ekranu te wskaźniki które nie działają. Masz DPF bez piątego wtryskiwacza i trudniej o kontrolkę która by w 100 % pokazywała rozpoczęcie wypalania. Podłącz przez rezystor diodkę do jednej z czterech grzałek nurkowych. Jak zaświeci się podczas jazdy na gorącym silniku to znaczy, że rozpoczyna się wypalanie. To samo co aktywna grzałka 1, 2, 3 na ekranie torque.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to andrzejwa for this post
• Mati
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 04-01-2022, 09:16
Temat muszę zagłębić z tą diodą
Tak ekran będę sprzątał, zmieniał, co mogę dołożyć a co mogę wywalić. Niektóre nie działają ale sporo tych pid od Ciebie działa.
Wysłane z kolorowego kalkulatora
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2022, 09:56 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|