op
Witam ponownie. Auto zrobione. Tak jak sugerował kolega @ wojteks postanowiłem zaryzykować i kupiłem używaną skrzynię biegów. Podmiana wraz nowym sprzęgłem Sachs, olej Ravenol do skrzyni, łączniki stabilizatora kosztowało 2100 PLN+ skrzynia 600 PLN. Jednak w dalszym ciągu nie znam przyczyny dostania się wody do skrzyni. Odpowietrznik był założony, tylko leżał sobie na skrzyni, a według mechaników powinien być pionowo przymocowany w okolicach termostatu.Tak macie w swoich wozach? Dodatkowo teraz nie zawsze puszcza hamulec postojowy. Coś może być źle podłączone?
SCENIC III Skrzynia biegów TL4
Za odpuszczanie ręcznego jest między innymi odpowiedzialny czujnik na pedale sprzęgła .U mnie odpowietrznik siedzi w klipsie przy termostacie.
op
(28-09-2023, 18:48)Jurek napisał(a): Za odpuszczanie ręcznego jest między innymi odpowiedzialny czujnik na pedale sprzęgła .U mnie odpowietrznik siedzi w klipsie przy termostacie. Tak mi właśnie teraz zrobili ten odpowietrznik, przed zimą skontrolują mi olej ,czy nie jest rozcieńczony. Przed wymianą hamulec puszczał po lekkim puszczeniu sprzęgła. Dziwne ,że teraz nie puszcza. Podjadę jutro , niech myślą. (28-09-2023, 18:07)pablito1980 napisał(a): a według mechaników powinien być pionowo przymocowany w okolicach termostatu.Zgadza się, ma być umocowany pionowo. Za puszczanie ręcznego odpowiada czujnik załączonego biegu umieszczony w skrzyni. Jeżeli czujnik widzi luz to nie zezwala na odpuszczenie ręcznego. Działanie czujnika łatwo podejrzeć ogólnodostępnymi programami na interfejs ELM 327 ewentualnie płatny CLIP. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2023, 19:49 przez andrzejwa.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości