SCENIC III Rozpoznanie wersji 1.6
Poadaj vin
Dla twojej wiedzy na niektórych rynkach byly wersje 101KM Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
(20-01-2020, 16:36)pio555 napisał(a): Poadaj vin VF1JZOVO642864267 wychodzi, że to któryś z tych 1.6 16V (JZ0U, JZ1B) K4M 858, K4M R 858 benzyna 2009.02 - 1598 81 110 1.6 16V Bifuel K4M 866 Benzyna / (LPG) 2009.02 - 1598 81 110 1.6 E85 (JZ03, JZ1Y) K4M 866 Benzyna / etanol 2009.02 - 1598 81 110 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2020, 21:30 przez gregor44.) (20-01-2020, 21:30)gregor44 napisał(a): VF1JZOVO642864267twoje auto to anglik nr rej LO59EUH silnik K4M 858 więc zwykła benzyna 110KM tak sobie go na szubko sprawdziłem ostatni zanotowany przebieg 02.2017r-51 650 mil ogólnie auto bardzo mało jeżdżone bo ok 5000 mil rocznie w/g mnie jest to auto z wypożyczalni (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2020, 21:58 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
Jak się koledze udało do tego dojść ?
Mnie o tym nic nie wiadomo. Sprawdzałem go przed zakupem na stronie rządowej niestety tam pierwszy zanotowany przebieg przy przeglądzie to 86 926km w grudniu 2017. Ja kupiłem autko od osoby prywatnej w PL. Ta osoba kupiła go od handlarza, który ponoć sprowadził go z Niemiec 2 lata wcześniej. Historia na stronie to potwierdza. Instrukcja/książka serwisowa jest po szwabsku pieczątki z pierwszych kilku przeglądów też z niemieckich warsztatów -czyżby sfałszowane? Z papierami była też książeczka z mapą wysp i zaznaczoną siecią autoryzowanych serwisów- założyłem, że to jakiś Helmut wybrał się na przejażdżkę po Anglii. Zarejestrowałem się właśnie na stronie Renault ale po za nr. rejestracyjnym (faktycznie wygląda na Angielski) nie pokazuje mi historii. Czyżby ktoś zrobił przekładkę? Myślałem, że przekładki opłacalne są w przypadku droższych aut? Przecież to sporo zachodu. Z rzeczy niesymetrycznych wszystko jest na swoim miejscu (przeciwmgłowe, dźwignia do otwierania maski, schowki w podłodze z przodu też na swoich miejscach). No to mnie zmartwił kolega ...znalazłem historię auta na angielskiej stronie https://www.check-mot.service.gov.uk/ pocieszające, że przebieg faktycznie nieduży...ale musiał mieć jakiegoś dzwona skoro komuż opłaciło się robić przekładkę (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2020, 11:47 przez gregor44.)
carinfo.kiev.ua - tam wpisz swój VIN i będziesz wiedział co i jak.
Pamiętaj, że VIN nie ma litery "O" a cyfry "0" Jeśli to anglik, mając nr rej da się wyciągnąć historię przeglądów - MOT. Tam masz rejestrowane zarówno przebiegi jak i wyniki poszczególnych inspekcji. (21-01-2020, 11:27)gregor44 napisał(a): Jak się koledze udało do tego dojść ?a to jest juz moja tajemnica auto już po VIN wychodzi angielskie..... po głębszej analizie da się dojść do nr rejestracyjnego a dalej do przebiegu itp teraz nasuwa się pytanie...kto zrobił wałek takie auto powinno mieć w dowodzie wpis,że kierownica po prawej stronie nawet jeśli został zrobiona przekładka (21-01-2020, 11:27)gregor44 napisał(a): Zarejestrowałem się właśnie na stronie Renault ale po za nr. rejestracyjnym (faktycznie wygląda na Angielski) nie pokazuje mi historii.bo jej tam nie ma (21-01-2020, 11:31)PatiEK napisał(a): Jeśli to anglik, mając nr rej da się wyciągnąć historię przeglądów - MOT. Tam masz rejestrowane zarówno przebiegi jak i wyniki poszczególnych inspekcji.https://www.check-mot.service.gov.uk/ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2020, 11:35 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
ło matko się komuś chciało przekładkę robić scenikowi... jak jeździ prosto i nic nie skrzypi (nadmiernie) to się nie przejmować i cieszyć z życia.
Powiedzmy sobie uczciwie, że przekładka nie jest jakoś specjalnie skomplikowana czy też kosztowna. Tzn ktoś kto ma garaż i pojęcie o mechanice, zrobi ją sam. Dobrze zrobiona nie dyskwalifikuje pojazdu.
Sam szukając RSa rozważałem zakup anglika i przełożenie. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
13 gości