op
właśnie wróciłem z salonu i wystarczy ze jest "X" przy kontroli antykorozyjnej gwarancja uznana, pracownik stwierdził "szkoda ze Pan nie poczekał to byśmy całą klapę wymienili" nie miałem dowodu rejestracyjnego przy sobie i mam mu go dosłać dopiero wtedy ruszy proces gwarancyjny i myślę czy mu go dosyłać czy nie naprawić tego za te 2 lata ~~ nie przeszkadza mi to a wolałbym mieć wymienioną klapę
SCENIC III Rdza tylna klapa
Mam też rdzę przy tej listwie auto z polskiego salonu i tam serwisowane, można się do nich zgłosić na naprawę? aż tak długo jest gwarancja na to?
(18-02-2019, 20:55)Neonixos666 napisał(a): Mam też rdzę przy tej listwie auto z polskiego salonu i tam serwisowane, można się do nich zgłosić na naprawę? aż tak długo jest gwarancja na to?12 lat Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Mój był serwisowany w Renault ale nie mam wisów w książkę a jedynie są wpisy w bazie co był robione. Na takie podstawie mogę upominać się o zrobienie tej kalpy?
U mnie pewnie lipa bo auto z 2012r od 2015r w PL, a od 18 w moich rekach
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
op
powiedział mi w serwisie iż samochód MUSI być serwisowany w AUTORYZOWANYM serwisie Renault cały czas. Aczkolwiek jak widac u mnie wystarczy wymieniać olej za te 80pln ~~ i jest już "serwisowany"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2019, 14:09 przez martingg.) (20-02-2019, 10:45)martingg napisał(a): raczej tak, Renault ma centralna bazę więc nie powinno być problemów aczkolwiek nie wiem co wtedy z tym przegladem karoserii ktory jest w ksiazce tez miałem pustą ksiazke ale poprosilem o uzupełnienie jak kupowałem ale w sumie na jakiejś podstawie musieli tą książkę uzupełnić więc w bazie mają wszystko |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
10 gości