stempel78
6
0
0
1
SC III ph II
2013
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Pleszew
op
Cześć, mam mały problem z podłokietnikiem.
Czy ta część na której opiera się łokieć może być jakoś zablokowana w konkretnej pozycji?
U mnie przesuwa się dość luźno. Nie mam możliwości zablokowania tak aby np. nie przeuwała się całkowicie do przodu.
Coś się u mnie zepsuło?
•
czopochrup
258
0
58
4
SC III ph I
2009
Energy TCe 130KM, od 2013
r sl
Typowa przypadłość tych suwanych podłokietników. Swego czasu (auta na gwarancji) ASO wymieniało na nowe bez gadania. Część ogólnie nie rozbieralna więc tylko wymienić.
•
adam180
2
0
0
0
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Warszawa
adam180
Zarejestrowani
— 21-01-2020, 16:40
Ja miałem ten problem z podłokietnikiem , trzymałem monety w tym małym zagłębieniu . Jedna z nich dostała się do wewnątrz podłokietnika i unieruchomiła blokadę suwania . Porada to nie trzymać tam małych elementów a naprawa wykonana przez mechanika wyglądała na prostą . Ja bałem się rozkręcać bo myślałem że to układ elektryczny z silniczkiem a okazało się że to linki.
•
kotleto
6,201
28
3366
395
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 25-03-2020, 09:05
(15-10-2018, 08:19)czopochrup napisał(a): Typowa przypadłość tych suwanych podłokietników. Swego czasu (auta na gwarancji) ASO wymieniało na nowe bez gadania. Część ogólnie nie rozbieralna więc tylko wymienić.
Wczoraj naprawiłem tą przypadłość, podłokietnik jest rozbieralny. Ta górna część z materiału bądź skóry (w zależności od wersji) jest na zatrzaskach, następnie są do odkręcenia 4 śrubki torx T20. A cały problem jest z jednym plastikem w środku.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi kotleto za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to kotleto for this post
• Vertige73
kotleto
6,201
28
3366
395
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 25-03-2020, 12:32
Zapomniałem dopisać że ów plastik wystarczy podgrzać w we wrzącej wodzie żeby się zrobił miękki i "plastyczny" następnie trzeba podgiąć element który odpowiada za blokowanie podłokietnika w skrajnych pozycjach a następnie schłodzić w zimnej wodzie żeby ponownie zrobił się twardy. Po tym zabiegu podłokietnik działa jak nowy
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi kotleto za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to kotleto for this post
• TomaszB
Przemysław Józefiak
1
0
0
1
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Storkwitz, Sachsen, Germany
Wiecie może czy podłokietnik ma blokadę przesuwu tzn najpierw musi być załączony zapłon żeby móc przesuwać czy to tylko mechanicznie działa?
•
wobli
942
3
288
182
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Chełmno
wobli
Zarejestrowani
— 01-04-2020, 14:30
(01-04-2020, 14:22)Przemysław Józefiak napisał(a): Wiecie może czy podłokietnik ma blokadę przesuwu tzn najpierw musi być załączony zapłon żeby móc przesuwać czy to tylko mechanicznie działa?
Nie ma blokady, to jest czysto mechaniczne.
zubek4
106
0
23
31
SC III ph II
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Zamość
zubek4
Zarejestrowani
— 25-02-2021, 09:10
(25-03-2020, 09:05)kotleto napisał(a): (15-10-2018, 08:19)czopochrup napisał(a): Typowa przypadłość tych suwanych podłokietników. Swego czasu (auta na gwarancji) ASO wymieniało na nowe bez gadania. Część ogólnie nie rozbieralna więc tylko wymienić.
Wczoraj naprawiłem tą przypadłość, podłokietnik jest rozbieralny. Ta górna część z materiału bądź skóry (w zależności od wersji) jest na zatrzaskach, następnie są do odkręcenia 4 śrubki torx T20. A cały problem jest z jednym plastikem w środku.
Cześć, u mnie jest to samo , że cały lata do przodu i do tylu. Czy mógłbyś zrobic mi tylko zdjęcie gdzie to podwarzyć ? niechce nic urwać ani połamać,, byłbym bardzo wdzięczny.
•
kotleto
6,201
28
3366
395
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 25-02-2021, 22:39
(25-02-2021, 09:10)zubek4 napisał(a): (25-03-2020, 09:05)kotleto napisał(a): (15-10-2018, 08:19)czopochrup napisał(a): Typowa przypadłość tych suwanych podłokietników. Swego czasu (auta na gwarancji) ASO wymieniało na nowe bez gadania. Część ogólnie nie rozbieralna więc tylko wymienić.
Wczoraj naprawiłem tą przypadłość, podłokietnik jest rozbieralny. Ta górna część z materiału bądź skóry (w zależności od wersji) jest na zatrzaskach, następnie są do odkręcenia 4 śrubki torx T20. A cały problem jest z jednym plastikem w środku.
Cześć, u mnie jest to samo , że cały lata do przodu i do tylu. Czy mógłbyś zrobic mi tylko zdjęcie gdzie to podwarzyć ? niechce nic urwać ani połamać,, byłbym bardzo wdzięczny. Jak nie zapomnę to jutro po pracy ale ja brałem duży płaski śrubokręt i z każdej strony próbowałem
Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
•
|