Dokładnie mój problem polega na tym, że kierownica nie wraca samoczynnie po skręcie do końca do jazdy na wprost. nie dociąga o kilka stopni za równo po skręcie w lewo jak i w prawo.
Mój mechanik zrobił już całe zawieszenie a mianowicie: gumy na stabilizatorze, łączniki stabilizatora, wszystkie tuleje na wahaczach.
Bawił się regulacją maglownicy czyli kasowanie luzu chcąc wyeliminować ewentualnie zbyt ciasną pracę przekładni.
Ostatnio zrobiłem też geometrię zawieszenia oraz kalibracje czujnika kąta skrętu.
Został mi już tylko jeden element na myśli a dokładnie kolumna kierownicza kompletna ze wspomaganiem.
Mam już nawet kupioną z identycznym sterownikiem jak mam teraz a dokładniej RENAULT M6.
Ktoś może jeszcze coś podpowiedzieć żeby jakoś rozwiązać mój problem?
Bo kupiłem auto kilka miesięcy temu i szlag mnie trafia bo jeździ nim to dramat. wieczne kontrowanie kierownicą.
Ewentualnie czy ktoś z forumowiczów ma jakiegoś specjalistę od RENAULT w Kielcach lub okolicy.
Czekam na jakieś odpowiedzi w moim temacie.
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Arek