op
Dzisiaj podczas przyspieszania eksplodowała mi rura turbiny po "gorącej" stronie. Łupnęło zdrowo. Myślałem, że oberwałem dużym kamieniem w budę. Ale stracił po łupnięciu moc. Domyślałem się, że padło coś w układzie turbiny. Po doturlaniu się do domu znalazłem pod maską przyczynę. Jestem już umówiony z właścicielem turborury.pl, że da mi nową rurę. Nie bardzo chciał uznać reklamację, choć rura była zamontowana od zeszłego roku. "Bredził" coś o przeładowaniu turbiny, zapchanym DPF-ie, itp. Dla niego jest to niemożliwe aby ta rura mogła eksplodować. Ale stało się i tyle. Znajomy mechanik stwierdził, że to normalne - zmęczenie materiału, wada czy coś takiego. Takich przypadków ma na pęczki. Jednym razem rura np. w VW wytrzymała 1 dzień i szlag ją trafił... Żadne tam przeładowanie turbiny, itp.
A co Wy o tym przypadku sądzicie? Czekam na pomysły. I tak po wymianie podjadę do clipa...
A co Wy o tym przypadku sądzicie? Czekam na pomysły. I tak po wymianie podjadę do clipa...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2019, 17:33 przez Faustus.)
Był: Peugeot 306 SL 1.4 75 KM 1995 r., 2xThalia Expression 1.4 75 KM ph I 2001 r. i ph II 2003 r., Scenic I ph II Expression 1.9 dCi 102 KM 200 Nm 2003 r., Scenic II ph II Latitude 1.5 dCi 106 KM 240 Nm 2009 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. , Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. , Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.