op
Po wymianie filtra paliwa na Purflux FCS813 samochód stał się trochę ospały. Szczególnie w zakresie obrotów powyżej 2000. Zachowuje się tak jakby pracował między 1700 a 2000 obr./min. Tak jakby się zastanawiał: rozpędzać się czy nie? A już na klimie to tragedia. Niewielka górka i to samo. Wcześniej, przed wymianą rozrządu i na filtrze Boscha zachowywał się diametralnie odwrotnie. Był żwawy aż miło. Czy przyczyną może być odwrotnie założony filtr? Spalanie wydaje się w normie. Nie mogę zlokalizować na denku filtra strzałek określających kierunek przepływu paliwa. Na zdjęciach filtra w necie coś tam widać ale na założonym trudno cokolwiek dostrzec. A co oznacza czarna kropka przy jednym z gniazd na śrubę mocującą podgrzewacz?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-2018, 22:03 przez Faustus.)
Był: Peugeot 306 SL 1.4 75 KM 1995 r., 2xThalia Expression 1.4 75 KM ph I 2001 r. i ph II 2003 r., Scenic I ph II Expression 1.9 dCi 102 KM 200 Nm 2003 r., Scenic II ph II Latitude 1.5 dCi 106 KM 240 Nm 2009 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. , Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. , Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.