valdez
18
0
1
0
SC III ph I
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Łódź, Poland
valdez
Zarejestrowani
— 11-02-2019, 10:51
op
witam wszystkich,szukam informacji na temat kosztów wymiany uszczelki pod głowicą od wersji optymistycznej po górny koszt.czy ktoś jest w stanie to określić.dzisiaj będę znał ostateczną diagnozę lecz niczego innego się nie spodziewam
•
Zenit
66
0
9
3
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Warszawa
Zenit
Zarejestrowani
— 11-02-2019, 10:53
Znowu? OMG, chyba zacznę się bać o własnego scenica niedługo.
Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
•
valdez
18
0
1
0
SC III ph I
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Łódź, Poland
valdez
Zarejestrowani
— 11-02-2019, 11:24
op
(11-02-2019, 10:53)Zenit napisał(a): Znowu? OMG, chyba zacznę się bać o własnego scenica niedługo.
Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
no cóż zrobiłem test na co2 i wyszedł na zielono
•
maciej1486
21,004
23
2406
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
(11-02-2019, 10:53)Zenit napisał(a): Znowu? OMG, chyba zacznę się bać o własnego scenica niedługo.
Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka Ciagle się powtarza ze te bezawaryjne 1.4 są gorsze od 1.9dci ale nikt nie wierzy;)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
pio555
31,288
124
11103
3,031
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 11-02-2019, 16:24
Bo teraz jest nagonka na diesla....
Wszystkie on są źle a wszystkie benzynowe cacy....nawet te downsizgowe...
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
valdez
18
0
1
0
SC III ph I
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Łódź, Poland
valdez
Zarejestrowani
— 11-02-2019, 16:27
op
Już mam diagnozę UPG, a co po za tym, po zdjęciu głowicy, ale walczę z komiksem i na razie wszystko utknęło w miejscu
•
czopochrup
258
0
57
4
SC III ph I
2009
Energy TCe 130KM, od 2013
r sl
Koszty w warsztacie od 4 do nawet 10 tys zależy co będzie uszkodzone
•
bologno
522
1
69
108
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gniezno
bologno
Zarejestrowani
— 11-02-2019, 16:52
(11-02-2019, 16:27)valdez napisał(a): Już mam diagnozę UPG, a co po za tym, po zdjęciu głowicy, ale walczę z komiksem i na razie wszystko utknęło w miejscu
Płyn chłodniczy Tobie ubywał czy jakieś inne objawy były?
•
valdez
18
0
1
0
SC III ph I
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Łódź, Poland
valdez
Zarejestrowani
— 11-02-2019, 17:07
op
Tylko płyn do tej pory auto normalnie jeździ źadnych innych objawów ok
•
bologno
522
1
69
108
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gniezno
bologno
Zarejestrowani
— 11-02-2019, 17:30
Jeśli płynu dużo nie schodziło, tzn, nie lało się sporo na cylinder to są spore szanse, że tylko na wymianie uszczelki pod głowicą się skończy. Przy okazji warto by nowy komplet rozrządu założyć, pasek osprzętu, koniecznie nowe szpilki głowicy i to co mechanik jeszcze zauważy przy okazji roboty. Jeśli planujesz w przyszłości założyć LPG a pojazd ma trochę przejechane, to warto by sprawdzić luzy zaworowe jak już głowica będzie ściągnięta i obejrzeć jej wnętrze. Na częściach nie ma co oszczędzać, lepiej OEM lub z najwyższej półki. Napomnij mechanika, żeby sprawdził szczelność głowicy (plus planowanie oczywiście) i obejrzał bardzo dokładnie tuleje cylindrowe, czy mikro pęknięcia nie ma.
A komisowi nie odpuść. Jeśli masz fakturę i nie minęło dużo czasu od zakupu (dużo km nie przejechałeś) to przy odrobinie starań wygrasz sprawę bo UPG nie jest w końcu elementem eksploatacyjnym i podlega pod wadę ukryta silnika.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2019, 17:37 przez bologno.)
•
|