Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III 1,4 Tce Błąd P0011 problem z odpaleniem silnika.


tomdeverne
Zarejestrowani

op Witam wszystkich jestem nowy mam problem z moim Scenicem III 1,4 tce, po podłączeniu pod komp wyskoczył ten błąd  P0011 plus problem z sonda lambda. Diagnoza niby problem z czujnikiem położenia wałków rozrządu numer katalogowy S119701 wymiana na inny niestety problem pozostał. Auto nadal gaśnie po odpaleniu na biegu jałowym po dodaniu gazu chodzi ale nie równo  i poszarpuje silnikiem delikatnie. Jakiś pomysł ktoś się z tym spotkał.
pio555 napisał 13-09-2019, 17:36:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-09-2019, 18:37 przez pio555.)

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

P0011 usterka nastawnika wałka rozrządu.
Szukanie w google nie boli.
Na początek do sprawdzenia zawór zmiennych faz, ilość i jakość oleju a na koniec koło zmiennych faz.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-09-2019, 18:35 przez polaq.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:
  • tomdeverne
tomdeverne
Zarejestrowani

op Było szukane w google dlatego został wymieniony czujnik ale nic to nie dało, teraz tylko pytanie czy przez ten zawór mogą być takie objawy jak gaśnięcie na biegu jałowym i wybracje po dodawaniu gazu żeby nie zgasł. Bo raczej nie wydaje mi się ze takie objawy powoduje niski lub zużyty olej.

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Poczytaj sobie o objawach zużycia koła zmiennych faz w silniku 1.6 K4M.
Kiepskiej jakości olej powoduje zaklejanie w środku i przedwczesne zużycie koła zmiennych faz. Tak samo z zaworem (nazywanym czujnikiem faz).
Nie wspomnę o wymianach oleju co 30000km.
Nie jest to dobre również dla łańcucha rozrządu.
Niski poziom oleju utrzymywany przez dłuższy czas również nie służy dobrze silnikowi.

Odpowiedz
czopochrup
Zarejestrowani

Teraz żeś dowalil... Koło zmiennych faz z 1.6 to całkiem inna technologia wykonania niż tce. Nic nie da czytanie o jego awaryjności w silnikach 1.6

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Zasada działania taka sama. Tylko napędzane łańcuchem a nie paskiem.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości