op
Gdzie znajduje się zawór przeciw zwrotów w aucie scenic 2 1,6 16v benzyna. Objaw mam taki że po ok 6 godzinach postoju auta zdejmę wężyki z listwy wtryskowej to wyleci mi tylko kilka kropel paliwa?
SCENIC II PH II Zawór przeciwzwrotny pompy paliwa.
(06-07-2022, 19:56)Jarosław Łukomski napisał(a): Gdzie znajduje się zawór przeciw zwrotów w aucie scenic 2 1,6 16v benzyna. Objaw mam taki że po ok 6 godzinach postoju auta zdejmę wężyki z listwy wtryskowej to wyleci mi tylko kilka kropel paliwa? To chyba dobrze bo po co ciśnienie w układzie w czasie spoczynku silnika ? Ciśnienie pojawia się w chwili włączenia zapłonu, wtedy pompa nabija. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2022, 21:57 przez PunkRock86.)
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
op
Ale objaw mam taki że auto dłużej musi kręcić zanim odpali gdzieś czytałem że auto po nocy powinno przy listwie wtryskowej sikać paliwem a nie kropla spaść. Wtedy zapowietrza mi się układ.
Po włączeniu zapłonu pompa powinna się na chwilę uruchomić i nabić ciśnienie. Może się nie uruchamia albo robi za małe ciśnienie. Pomiar manometrem ciśnienia paliwa na listwie może coś powie. Jest też jeszcze regulator ciśnienia i on też może niedomagać.
Czy auto ma lpg?
op
Tak auto ma LPG odpalenie na przycisk więc rozruszniki kręci odrazu. LPG było też dołączone żeby sprawdzić czy paliwa się nie mieszają. PS. Staram się zawsze mieć ponad 1/2 baku Pb. PS Auto ma przebieg ok 230 tys
op
Pompa musi chodzić bo auto odpala na paliwie i jeździ tylko że dłużej trochę kręci może uda mi się w weekend sprawdzić ciśnienie na listwie wiem że wg serwisu musi mieć 3,5 bar przy 4 tyś/obr. Sprawdzę też jakie ciśnienie daje na zapłonie słyszałem też że w tych listach nie ma przelewu tylko powietrze musi przejść przez wtryskiwacz i pewnie dlatego dłużej kręci żeby pozbyć się powietrza w zakładzie.
Nie ma przelewu a cały regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku razem z pompką, tam bym szukał problemu skoro jak już odpali to chodzi dobrze. Ewentualnie załóż zaworek zwrotny na przewód paliwowy, modne jest to w dieslach i pełno jest takich wynalazków.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości