op
Zapytałem dlatego, że szukając odpowiedzi na mój problem znalazłem odpowiedź jednego forumowicza iż problemem nierównej pracy silnika była jak napisał"nie sam wytrysk ale elektronika we wtrysku"Więc ja teraz bawiąc się w detektywa po remoncie głowicy,wymianie świec, cewek, czujnika temperatury cieczy, czujnika wału i najważniejsze wizycie u 4 mechaników i jednego elektronika, wydaniu 5 tys zł nadal mam to samo, a mianowicie szarpanie silnikiem przy przyspieszaniu i dołujące obroty. Komputer nie pokazywał błędów... Tak na prawdę zdaję sobie sprawę teraz ze te jest jakaś pierdoła, ale może nie trafiłem na odpowiedniego mechanika co by wiedział o wszystkich bolączkach w tym silniku i znalazł przyczynę ?
SCENIC II PH II Wtryski 2.0 T
op
Właśnie dlatego pytam bo może rzeczywiście chodziło o sterownik... No nic po majówce zawiozę wtryskiwacze do sprawdzenia tylko pytam-czemu nikt z owych 4 mechaników tego nie zrobił? Ech...
Apropo... Mam do sprzedania nowe wtryskiwacze do mojego samochodu. Kupiłem niedawno i dobierali mi po VINIE, ale i tak do mojego są takie jak do RSA,a ja nie mając wiedzy i tak je założyłem żeby sprawdzić no i powiedzieli że skoro zakładane to nie mogą przyjąć więc za pół ceny chciałbym się pozbyć. Dałem 440 zł. Może ktoś chciałby wymienić bo się marnują... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2021, 06:30 przez Kristoss.)
Kompresja była robiona po głowicy?
Jakie czasy otwarcia wtrysków?
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
op
Kompresja zrobiona i jest po 12 atm. Byłem zbadać i wyczyścić wtryskiwacze i według serwisu bosh trzymają parametry choć nie mają programu dedykowanego do tych wtryskiwaczy. Są sprawdzone ale nie na 100%.po tym zabiegu mniej szarpie i jest lepiej,ale i tak będę drążyć temat bo jak prawdziwy mężczyzna muszę to dokończyćTeraz muszę się wziąć za katalizator bo przy przyspieszaniu coś mi grzechocze... Mechanik stwierdził, że albo siatka, albo katalizator, albo spalanie stukowe, ale najpierw mam się zająć katem i wymianą siatki... W sumie to tam może rzeczywiście jest np. Kat. Zatkany bo auto ma 340 tys...
Jeszcze jedno co zauważyłem... Obroty mi zaczynają falować dopiero gdy jadąc już na luzie całkowicie się zatrzymam. Czy ktoś mi jest w stanie to wytłumaczyć bo przypuszczam że to zasługa jakiegoś czujnika...? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2021, 21:12 przez Kristoss.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości