Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH II Temperatura silnika 1.5 dci


artur_buzuk
Zarejestrowani

(21-03-2016, 23:50)Mati napisał(a): do wymiany zapewne czujnik na termostacie bądź cału termostat z czujnikiem by mieć pewność że działa jak powinien

Tak tez myslalem i mam nadzieje ze to tylko termostat, niestety niemam teraz za wiele czasu ale mysle ze za dwa tygodnie sie za to wezme no chyba ze auto zmusi mnie wczesniej.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(22-03-2016, 20:30)artur_buzuk napisał(a): chyba ze auto zmusi mnie wczesniej.
już zmusza
(21-03-2016, 22:07)artur_buzuk napisał(a): W tym samym czasie z 5 kresek robi sie 6 dalej 7 i tak chyba dochodzi do 8 czy 9 kresek

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
artur_buzuk
Zarejestrowani

(22-03-2016, 20:36)Mati napisał(a):
(22-03-2016, 20:30)artur_buzuk napisał(a): chyba ze auto zmusi mnie wczesniej.
już zmusza
(21-03-2016, 22:07)artur_buzuk napisał(a): W tym samym czasie z 5 kresek robi sie 6 dalej 7 i tak chyba dochodzi do 8 czy 9 kresek

Pytanie czy jak zamowie termostat to on posiada w sobie czujnik czy trzeba to osobno zamawiac ?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Wymienialem 2 razy i raz nie miałem a raz miałem

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
artur_buzuk
Zarejestrowani

Witam forumowiczow ponownie, po odstawieniu samochodu do mechanika okazalo sie ze przyczyna problemow byla uszkodzona uszczelka pod glowica, nawet przez chwile zawahalem sie czy aby niesprzedac renowki ale przywiazanie i to ze potrzebuje samochodu na wakacje przewazyly ze zostawilem auto do naprawy. Przy okazji wymienilem rozrzad aby miec spokoj na najblizszy czas. Mysle ze przy przebiegu 215000 tys km niemozna sie dziwic ze uszczelka padla.

Teraz po naprawie wszystkie dziwne zachowania samochodu znikly i teraz jak silnik zlapie temperature odpowiednia to powietrze z nawiewow parzy takie gorace.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2016, 18:49 przez artur_buzuk.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości