Niestety, z tego co pamiętam to u mi właśnie trzeba było przebić się do kabiny aby go pociągnąć :-( Ale nie było źle :-D dasz radę!
SCENIC II PH II Światła DRL, plus po zapłonie.
Ze skrzynki bezpieczników powinno się dać. Wczoraj przeglądałem schematy w VividWorkshop w poszukiwaniu rozwiązania problemu z przepływką i przejrzałem dokładnie skrzynkę bezpieczników. Jeden z punktów mówił o plusie po zapłonie. Wieczorem zajrzę, spróbuję rysunek wstawić.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
op
Czyli Bezpiecznik nr 15 o którym wcześniej rozmawialiśmy o wartości 10A. "+ Po zapłonie zabezpieczony bezpiecznikiem modułu elektronicznego LPG" i "Bezpiecznik + po zapłonie komputera wtrysku LPG (997)" - wychodziłoby na to, że będzie to kabel nr.4 w białej wtyczce MN (biała) z 16 ścieżkami. Połączenie AP31.
Teraz nie pamiętam już czy był tam ten kabelek we wtyczce MN pod numerem 4 czy też nie, bo instalacji LPG fabrycznej nie mam ;) Bezpiecznik nr 18 o wartości 5A, to połączenie AP15. " + po zapłonie komputera wtrysku (120) - blokada elektryczna kolumny kierownicy (1088) " i "+ Po zapłonie zabezpieczony / Bezpiecznik funkcji silnika". Wtyczka CT1 (szara) 12 ścieżek - złącze/kabel nr.4. (AP15) Z doświadczenia ostatniego wiem ze łatwiej mi było ze środka wypiąć wtyczkę MN niż tą CT1. Dla bezpieczeństwa lepiej też wydaje mi sie wpiąć sie pod coś, co nie jest używane w razie zwarcia na lampach/module DRL. (Lepiej aby podczas jazdy nie było problemów z blokadą kierownicy czy wtryskiem paliwa...)
W Renówce przewody koloru:
Czerwony - stały plus Żółty - plus po zapłonie Czarny - masa
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
op
Światła zamontowane po kilku perypetiach opisanych w innych wątkach.
Koniec końców, dzięki koledze Cinas (Szukałem żółtych przewodów) oraz gdzieś na jakimś jeszcze miejscu w necie wyczytałem info, że warto podłączyć się pod jedno fajne miejsce pod maską aby nie szarpać się z kablami i nie przeciągać ich do kabiny w celu podpięcia się do plusa po zapłonie w przewodzie od zapalniczki. Mianowicie chodzi o żółty kabel w ścieżce nr 1 we wtyczce CM. - tam jest plus po zapłonie i podpięcie się tam nie spowodowało u mnie żadnych błędów - póki co Można się podłączyć jeśli chodzi o sterowanie światłami DRL i może jakieś tam inne gadżety co wymagają plusa po zapłonie do sterowania. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
9 gości