SCENIC II PH II Praca skrzyni DP0
Ostatnio słyszałem od ludzi co od lat zajmują się tylko ASB że jak już wszystko wykluczone to takie objawy może powodować jakiś tuning w postaci innej mapy silnika z przeszłości. Nie wiem, może macie furki od nowości ale jeśli nie znacie całej przeszłości może warto by wgrać softa od nowa. Ja osobiście nie wgrywałem bo usłyszałem o tym niedawno jak wymieniałem olej dynamicznie w moim GEspace IV.
op
Co prawda jeszcze nie miałem czasu żeby sprawdzić clipem ciśnienia na skrzyni ale chce zmienić za niedługo olej w skrzyni i zastanawiam się czy nie wymienić np dwóch elektrozaworów ale tych małych, bo oglądałem filmik na kanale automatyczni i gościu dał mi do myślenia bo mówił że elektrozawór który jest już zużyty nie pracuje płynnie i moze się co jakiś czas przyciąć i powodować takie szarpnięcia i metoda to albo zmiana elektrozaworów albo częstsza zmiana oleju w celu wypłukania syfu, a jak zmieniałem te dwa główne zawory to czyściłem wszystko tj sterownik i moske bo było trochę syfu, wiem że gdzieś był na forum schemat który zawór od jakiego biegu ale nie mogę znaleźć. Co o tym myślicie?
Takie wymiany to przeprowadzał jak pamiętam, kolega vitia i z tego co wiem, to był zadowolony. Możesz poszukać jego wątku. W którymś momencie szukałem tych, w razie co i nie potrafiłem znaleźć, Ty już je namierzyłeś?
Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty
Tu masz małe: https://allegro.pl/oferta/elektrozawor-z...aac6c48b76#
Tu masz duże: https://allegro.pl/oferta/elektrozawor-a...1e9a77fb29# To chyba najtańsza oferta z wysyłką z polski - poszły sporo w górę... Warto też wymienić te uszczelki: https://allegro.pl/oferta/oring-automaty...ad74e2f334# Jakby co - tu masz kpl dwa duże zawory + uszczelki: https://allegro.pl/oferta/elektrozawor-s...250e168a6c#
Wymieniłem wszystkie. Najpierw duże, bo wszyscy na nie wskazywali. Okazało się, że winny był mały - najprawdopodobniej jeden. Zmieniłem wszystkie by mieć spokój na dłużej. Tak więc finalnie - wszystkie nowe.
Oglądałem tyle razy czyszczenie płyty i tam widziałem zawsze dwa główne, zasilane elektrycznie a reszta to zwykle mechaniczne.
Jestem zaskoczony tym co piszesz To ile jest w końcu tych zaworów do wymiany ? W niemal każdym temacie w necie, również czytam o dwóch. Komplety widzę że dwa, plus olej, plus uszczelki... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2024, 13:09 przez Binio.)
Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości