op
Witam, jakiś czas temu miałem robioną głowice, no i test na obecność spalin w wodzie był negatywny. Czyli spaliny są, byłem o mechanika mówię czy robił głowice mówił ze tak i jest na 100% dobra ale może chłodniczkę EGR puszcza spaliny wiec postanowiłem ją wymienić. Zacząłem się zabierać i rozebrałem cześć auta ale doszedłem do wniosku że sam jej nie wymienię bo jest to tak głęboko z tyłu auta że nie jestem wstanie, chyba że jest jakiś sposób na nią.
Tutaj pytanie:
Czy ktoś ją wymieniał i czy jest jakiś sprawdzony sposób wymienienia tej chłodniczki ???
Pytanie z innej bajki,
Czy to normalne że po zaślepieniu dopływu spalin scenic wywalał sprawdź wtryski ?? Czy możliwe ze by mu minęło czy trzeba coś grzebać w sofcie ? Bo kopa miał lepszego ale chwilowego bo zaraz szedł w tryb awaryjny. Dodam że po usunięciu zaślepki też chwile kulał i gasł ale jak mu wstawiłem parę razy to się uspokoił, chyba musiał sobie wyregulować dawkę.
Zrobiłem też dzisiaj zdjęcie łopatek turbo jak ją oceniacie ? Luzu dodam ze nie było
http://oi64.tinypic.com/b9g8r6.jpg
Tutaj pytanie:
Czy ktoś ją wymieniał i czy jest jakiś sprawdzony sposób wymienienia tej chłodniczki ???
Pytanie z innej bajki,
Czy to normalne że po zaślepieniu dopływu spalin scenic wywalał sprawdź wtryski ?? Czy możliwe ze by mu minęło czy trzeba coś grzebać w sofcie ? Bo kopa miał lepszego ale chwilowego bo zaraz szedł w tryb awaryjny. Dodam że po usunięciu zaślepki też chwile kulał i gasł ale jak mu wstawiłem parę razy to się uspokoił, chyba musiał sobie wyregulować dawkę.
Zrobiłem też dzisiaj zdjęcie łopatek turbo jak ją oceniacie ? Luzu dodam ze nie było
http://oi64.tinypic.com/b9g8r6.jpg