Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I przesunięty pasek wielorowkowy o jeden ząbek 1.6 16V


heniupl
Zarejestrowani

op Cześć,

Słuchajcie mam taki mały problem. Miesiąc temu zerwał mi się pasek klinowy. Zamówiłem i zabrałem się za wymianę. Niestety podczas ściągania już klucza z napinacza klucz zszedł mi razem z uchwytem/tym cyckiem z napinacza na klucz :|. Ale pasek byl zalozony prawidlowo wiec podjalem probe odpalenia auta. Niestety jak ladowania nie bylo tak nie bylo - siadl alternator. Oddalem auto do mechanika, zrobil alternator, zalozyl mi ten pasek (napinacza nie wymienil, wiec nie wiem jak to poskladal ale wazne ze zrobil) i wszystko bylo ok. Zerkalem pod maske i pasek byl ustawiony odpowiednio czyli na kole pasowym zostal jeden wolny zabek od strony silnika. Kilak dni temu zauwazylem ze cos mi lekko szumi, nie jest to glosne, ale ja slysze. Dizsiaij zerkam, a pasek mi przeskoczyl o jeden zabek w strone silnika, tak ze rowek wolny jest od zewnetrznej strony. I teraz mam pytania:

1. Czy na dluzsza mete mozna tak jezdzic? Pasek zakupiony to dayco.

2. Czy jest jakis sposob aby go przestawic spowrotem o ten jeden zabek? - napinacza nie naciagne bo nie mam za co zlapac kluczem Biggrin

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Jeśli nieociera o obudowę rozrządu to wsio ok.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
heniupl
Zarejestrowani

op No i sie kurde rozj... na amen. Odpalilem auto, dziwny dzwiek - zgasilem, podnosze maske, pasek zerwany po dlugosci tak mniej wiecej na pol. Czyli polowa paska nadal sie trzymala, ale auto juz nie odpala. Kreci, kreci ale nic - co moglo sie stac?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Reszta paska nie wkreciła się w rozrząd?

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
heniupl
Zarejestrowani

op Wiesz co teraz tak czytam i jestem przerazony, pod rozrzad nie zagladalem bo nawet nie wiem jak sie tam dobrac. Ale napewno nie udalo mi sie znalezc calosci zerwanego paska.

Odpowiedz
heniupl
Zarejestrowani

op Panowie, czy pomozecie mi ropoznac jaki tam jest doklanie motor? W ksiazce serwisowej jedynie mam wpisane K4M bez numeru, a niestety naklejki na silniku nigdzie nie moge wypatrzec.

Moj VIN: VF1JM0J0H29180527

Chcialem sobie zrobic rozeznanie w silnikach w mojej okolicy w najgorszym wypadku pewnie bedzie wymiana. Jest tego sporo, ale wiekszosc po FL a moj jest z 2003 roku.

Odpowiedz
Warmiak
Zarejestrowani

Typ K4M782 nr D006810

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Warmiak za ten post post:
  • heniupl
heniupl
Zarejestrowani

op A jaka jest ewentualna mozliwosc zamontowania innego, przegladam rozne ogloszenia i czesto ludzie podaje xxx zamienne z xxx i xxx.

Czy tylko 782 podejdzie?

Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Online
Kolego masz S2 więc tam jest inna przepustnicy niż w k4m 708 które były w S1

Odpowiedz
heniupl
Zarejestrowani

op Kotleto nie bardzo ciebie zrozumialem. Ja nie pytalem czy moge wsadzic 708 zamiast 782 tylko co ew zamiast 782 bo widze ze sa tez np. 812

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

8 gości