SCENIC II PH I problem z ładowaniem jak włączę klimatyzację
zatarte łożysko bądź sprężarka
nie włączać klimy, jak się urwie pasek osprzętu i wpadnie pod rozrząd... wyrazy współczucia (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-06-2018, 19:41 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Więc pewnie łożysko już na wykończeniu.
Staje dęba pasek zwalnia albo i nawet się zatrzymuje .w następstwie nie napędza chwilami alternatora i stąd masz komunikat na desce.A sprawa najpier dokładnie stan sprężarki od kliny a dokładnie koła i łożyska. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
op
dzięki od tego zacznę
Patrys4891 napisał 12-06-2018, 12:09:
Zgodnie z 4 punktem regulaminu zaakceptowanego przy rejestracji, pierwszy post powinien znajdować się w powitaniach. Następny post proszę napisać w odpowiednim miejscu. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2018, 12:09 przez Patrys4891.)
Trzeba pamiętać, że sprężarka klimatyzacji podczas pracy obciąża instalację elektryczną (pobór mocy sięga nawet 1,5 kW) i uszkodzony alternator (albo regulator) może się nie wyrabiać.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości