Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I głuche stuki


mariusz#
Zarejestrowani

pytasz o to co jest pomiędzy sprężyna a osadzeniem na amortyzatorze? jeśli tak to nie koniecznie musi być. Ważne żeby sprężyna trafiła odpowiednio w swoje miejsce opierając się o osadzenie, inaczej przy skręcie może trzeszczeć.

Odpowiedz
lalunia37
Zarejestrowani

op Po wielu próbach nareszcie wyjaśniło się co było przyczyną stukania oraz trzeszczenia podczas skrętów. Na dolnym mocowaniu sprężyny brakowało takiej gumowej osłony na ostatnim zwoju czy czegoś takiego. Mechanik założył cienki igielit na ostatni zwój i trzeszczeć przestało. jeśli chodzi o stuki to okazało się, że drugi od dołu zwój opiera się na takim dyngsie amortyzatora, który zapobiega przesuwaniu się sprężyny (sprężyna się o to zapiera). Odciął nadmiar i teraz mogę cieszyć się błogą ciszą podczas jazdy (przynajmniej z tej strony).

Odpowiedz
maqua
Zarejestrowani

(01-04-2019, 07:30)lalunia37 napisał(a): Po wielu próbach nareszcie wyjaśniło się co było przyczyną stukania oraz trzeszczenia podczas skrętów. Na dolnym mocowaniu sprężyny brakowało takiej gumowej osłony na ostatnim zwoju czy czegoś takiego. Mechanik założył cienki igielit na ostatni zwój i trzeszczeć przestało. jeśli chodzi o stuki to okazało się, że drugi od dołu zwój opiera się na takim dyngsie amortyzatora, który zapobiega przesuwaniu się sprężyny (sprężyna się o to zapiera). Odciął nadmiar i teraz mogę cieszyć się błogą ciszą podczas jazdy (przynajmniej z tej strony).

dało by radę zrobić zdjęcie tej gumowej osłony jak to wygląda, bo się zastanawiam u siebie czy przy wymianie sprężyn założyli , a przy skrętach kierownicą słychać trzeszczenie.

Odpowiedz
lalunia37
Zarejestrowani

op zwykły gumowy igielit o średnicy wewnętrznej 12mm

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości