To ja odkopie kolejny raz. Dostałem upragniony zaworek z polifta, założyłem zgodnie z poradami w internetach czyli po prostu zamiast rurki pod zaworem oryginalnym
nareszcie cisza
wkoncu przestał chodzić jakby miał się zatrzec/rozleciec xD.
Ale membrana w środku starego zaworu dalej jest. Zastanawiam się czy jej nie wywalić i zostawić tylko obudowę jako przelot do podpięcia. W poliftach też jest ten membranowy? Czy ten poliftowy zaworek zastępuje całość?
Zauważyłem że jak się wyciagnie membrane, zasłoni wylot i dmuchnie w niego to powietrze ucieka takim malutkim otworem z boku obudowy, służy chyba do wyrównania ciśnień z otoczeniem dla prawidłowej pracy membrany. Rant membrany robi za uszczelkę więc całej raczej nie wywale ale można wyciąć cały środek.
Jak to jest rozwiązane w poliftowych silnikach 2.0 16V?
_Tapatalknięte z Galaxy Kalkulator_