op
Ok. Po znalezieniu chwili wolnego czasu przygotowałem manual wymiany linki zmiany biegów skrzyni automatycznej DP0. Chociaż wymiana linek w skrzyni manualnej jest identyczna oprócz tego że całość składa się z 2linek a nie jednej.
Wrzucam to do mojej galerii a mądre głowy niech pomyślą gdzie to przenieść
Na samym początku chciałem wam pokazać jak ściągnąć linkę z zaczepów bo na zdjęciach już nie było miejsca na to.
Poprostu biały kołnierz odciągamy w przeciwnym kierunku niż najbliższy koniec linki. I postępujemy tak z obu stron.
Ok. A teraz od początku
W komorze silnika znajdujemy końcówkę linki i ściągamy ją z wybieraka na skrzyni poprzez ściągnięcie do góry . Jest ona wcisnieta na zaczep kulowy. Miejsce oznaczone strzałka pokazuje miejsce w którym jest zmontowana linka i należy ściągnąć ją sposobem opisanym na samym wstępie.
I to jest wszystko co musimy zrobić pod maską. Następnie przechodzimy do rozbierania konsoli w środku.
Zaczynamy od wyciągnięcia mieszka razem z ramką poczynając od dołu. Uważając by nie połamać zaczepów w ramce.
Podnosimy mieszek do góry i usuwamy trytytkę. A następnie przekrecamy czarną nakrętkę delikatnie aż przeskoczy i ściągamy całą gałkę do góry.
Teraz górną część konsoli pociągamy do góry. Jest na zatrzaskach i odpinamy wtyczki od przełączników i zapalniczki
Następnie odkrecamy 3 śruby pokazane na zdjęciu i dwie (po jednej na strone) zaślepki na samym dole przy nogach.
I ściągamy tą piankę.
Teraz śrubokrętem ściągamy linkę z kulki.
Odpinamy wtyczkę z boku, ściągamy linkę z mocowania i odkrecamy trzy nakrętki
I otrzymujemy taki widok.
Teraz usuwamy z linki ten filc bo strasznie przeszkadza. Na dole odkrecamy 3 nakrętki i wyciągamy ten gumowy przewód który jest tylko tak włożony. Jest to chyba odpływ klimy lub panoramy.
Teraz to już tylko trzeba wyciągnąć linkę do środka pojazdu i nową włożyć i całość poskręcać w odwrotnej kolejności. Całość roboty zajęła mi max. 2,5 godziny. Ale robiłem to pierwszy raz oraz bez manuala
Powodzenia.
Natapciane S7E
Wrzucam to do mojej galerii a mądre głowy niech pomyślą gdzie to przenieść
Na samym początku chciałem wam pokazać jak ściągnąć linkę z zaczepów bo na zdjęciach już nie było miejsca na to.
Poprostu biały kołnierz odciągamy w przeciwnym kierunku niż najbliższy koniec linki. I postępujemy tak z obu stron.
Ok. A teraz od początku
W komorze silnika znajdujemy końcówkę linki i ściągamy ją z wybieraka na skrzyni poprzez ściągnięcie do góry . Jest ona wcisnieta na zaczep kulowy. Miejsce oznaczone strzałka pokazuje miejsce w którym jest zmontowana linka i należy ściągnąć ją sposobem opisanym na samym wstępie.
I to jest wszystko co musimy zrobić pod maską. Następnie przechodzimy do rozbierania konsoli w środku.
Zaczynamy od wyciągnięcia mieszka razem z ramką poczynając od dołu. Uważając by nie połamać zaczepów w ramce.
Podnosimy mieszek do góry i usuwamy trytytkę. A następnie przekrecamy czarną nakrętkę delikatnie aż przeskoczy i ściągamy całą gałkę do góry.
Teraz górną część konsoli pociągamy do góry. Jest na zatrzaskach i odpinamy wtyczki od przełączników i zapalniczki
Następnie odkrecamy 3 śruby pokazane na zdjęciu i dwie (po jednej na strone) zaślepki na samym dole przy nogach.
I ściągamy tą piankę.
Teraz śrubokrętem ściągamy linkę z kulki.
Odpinamy wtyczkę z boku, ściągamy linkę z mocowania i odkrecamy trzy nakrętki
I otrzymujemy taki widok.
Teraz usuwamy z linki ten filc bo strasznie przeszkadza. Na dole odkrecamy 3 nakrętki i wyciągamy ten gumowy przewód który jest tylko tak włożony. Jest to chyba odpływ klimy lub panoramy.
Teraz to już tylko trzeba wyciągnąć linkę do środka pojazdu i nową włożyć i całość poskręcać w odwrotnej kolejności. Całość roboty zajęła mi max. 2,5 godziny. Ale robiłem to pierwszy raz oraz bez manuala
Powodzenia.
Natapciane S7E
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-03-2018, 21:59 przez pio555.)
I ja mam swoje RS ......... i to w wersji Grand