Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Turbosprężarka


Krzychu
Zarejestrowani

op Czy orientuje się ktoś może,czy do silnika 1.9dCi 120KM byłaby możliwość założenia turbiny 130KM.Turbo 130KM ma zmienną geometrię łopatek i jest chłodzone cieczą.Czy jest to w ogóle możliwe do wykonania i jakie przeróbki musiałbym zrobić?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

wszystko jest możliwe tylko ilość pracy i kosztów jest nieadekwatna do zysku z takiej operacji

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Krzychu
Zarejestrowani

op A co trzeba było by przerobić?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Na pewno to by była chłodzona cieczą.

Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

Pewnie caly układ chłodzenia jest inny. Co za tym idzie inne chłodnice węże itp...

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

dodatkowo sterowanie zmienną geometrią

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Wydaje mi się, że za dużo kombinacji i też nie powiedziane co by z tego wyszło. Tylko po co? Przecież ta turbina ze 120 KM też daje radę i ma zmienną geometrię. Trzeba porównać wizualnie obie turbiny jakie mają podejście do kolektora wydechowego do wydechu, jakie są rury do zimnego powietrza.

Odpowiedz
Krzychu
Zarejestrowani

op Wszystkie węże,kolektory itd mogę załatwić.Pytanie czy ktoś coś takiego robił i co konkretnie trzeba zmienić przerobić?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(05-10-2015, 16:39)Krzychu napisał(a): Wszystkie węże,kolektory itd mogę załatwić.Pytanie czy ktoś coś takiego robił i co konkretnie trzeba zmienić przerobić?
Jak na moje to na forum nikt tego jeszcze nie robil, ale jak zmienialismy silnik w espace to mechanior mowil ze by duzyh kombinacji nie bylo bo sam zaproponowal turbine od 130km

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi maciej1486 za ten post post:
  • Krzychu
Oktawiusz
Zarejestrowani

Chłodzenie pewnie by ogarnął zastanawiam się tylko czy zestrojenie całości nie będzie wymagało jakichś zabiegów. Jednak ta turbina jest inaczej przecież sterowana

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości