http://youtu.be/pgqMnOy-EGI
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-11-2014, 17:29 przez Oktawiusz.)
SCENIC II PH I Świecący się lewy kierunkowskaz
op
Jak w temacie, kierunek pali się nawet po otwarciu i zamknięciu auta, czasami naciskając manetkę kierunku w lewo, mruga po wyłączeniu kierunku przestaje mrugać i zaczyna świecić. Dodam, że umyłem dziś szczeniaka i być może dostał wilgoci, ale czemu pali się nawet po zamknięciu? No i musiałem klemę dodatnią odpiąć z wiadomych przyczyn, szkoda nowego akuMiał już ktoś taki przypadek, jaka może być przyczyna? Filmik na dole:
http://youtu.be/pgqMnOy-EGI (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-11-2014, 17:29 przez Oktawiusz.)
Ja bym obstawiał instalację może gdzieś się przetarły kable i dotykają karoserii. Sprawdzałeś przy samym kloszu?
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
op
Z tyłu sprawdzałem i z boku- jest ok, z przodu nie ze względu na lipne dojście, prawie bez odkręcenia przednniej lampy, nie możliwe.
nie zalałeś może skrzynki z bezpiecznikami?? albo jakiejś wiązki kabli? wiadomo sprawa do rozwiązania jak najszybciej by się gorsze zwarcie nie zrobiło
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
op
blazejk napisał(a):Wyciagnij akumulator i będzie lepszy dostęp.To już jutro bo ciemności nastały, ja będę podejrzewał że coś zalałem, bo płukałem auto z wiadra i wiadomo większa ilość wody idzie, a teraz nie ma go gdzie postawić do wysuszenia, a wilgoć na dworze prawie 100% Mati napisał(a):nie zalałeś może skrzynki z bezpiecznikami?? albo jakiejś wiązki kabli? wiadomo sprawa do rozwiązania jak najszybciej by się gorsze zwarcie nie zrobiłoBezpieczniki patrzyłem w środku i są ok, jutro popatrzę pod maskę
tak jak myślałem zalało się pod maską bądź wpadło tam za dużo wilgoci i zrobiło się zwarcie
zgadza się jeśli byś nie odłączył aku auto mogło się nawet spalić. Najważniejsze że problem zlokalizowany i naprawiony.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Ten wynalazek (moduł) od haka był w boczku bagażnika...trochę dziwne ,że tam była wilgoć ,bo w takim miejscu jest też sterownik parktronica ,czy centralka alarmu .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-11-2014, 19:25 przez andrzej27r.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości