Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Słabe przyspieszenie, brak mocy


robii
Zarejestrowani

op
(02-06-2016, 22:49)A2-eR11 napisał(a): moze sprzeglo sie slizga troche, albo duze opory w skrzyni biegow sa...?
Sprzęgło wymienione razem dwumasą w styczniu

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(03-06-2016, 20:35)robii napisał(a):
(02-06-2016, 22:49)A2-eR11 napisał(a): moze sprzeglo sie slizga troche, albo duze opory w skrzyni biegow sa...?
Sprzęgło wymienione razem dwumasą w styczniu

Może któryś z forumowiczów mieszka w twojej okolicy to byście porównali wężyki podciśnienia albo ten elektrozaworek o którym ci pisałem. Jeszcze do głowy przychodzi mi jakiś błąd w sofcie ale tym bym się zajął w ostateczności.

Odpowiedz
tomspeed
Zarejestrowani

A przeplywa orginal czy zamiennik?

smartniete tapfonem

dodatkowo:
                   HYUNDAI  SANTA FE  2.2 CRDI `07 4x4 AT
Odpowiedz
art2310
Zarejestrowani

Podepnę sie pod temat bo też mam mały problem z mocą.U mnie brak mocy występuje powiedzmy w sposób losowy i objawia się chwilowym przymuleniem.Raz muli w czasie przyspieszenia ,raz w czasie normalnej jazdy,nie ma reguły ale najczęściej występuje po hamowaniu silnikiem.W momencie dodania gazu jest krótkie przymulenie a potem silnik już normalnie ciągnie.Clip niestety nie pokazuje żadnych błędów,parametry ciśnienia w dolocie też w normie,sterowanie turbiną-mechanicznie ok.Zastanawia mnie tylko zawór sterowania turbiną.Działa bo sprawdzałem ale czy u was podczas pracy silnika też delikatnie wibruje?Myślałem że działa na zasadzie 0-1 ale albo mój już się kończy albo to jest normalna praca.Sprawdzałem też kable zasilające i na jednym jest napięcie instalacji czyli 14,2 V a na drugim 2,86 do 3,16V w zależności od obrotów.Sprawdźcie u Siebie jak możecie ten elektrozawór jak on pracuje.

Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.Whistling
Odpowiedz
robii
Zarejestrowani

op Thumbup dzisiaj dałem samochód do mechanika. kiedyś zawsze u niego robiłem jak bliżej niego mieszkałem, Oczywiście na przypadłość auta z pierwszego postu w tym temacie czyli brak mocy. Scenikiem już dawno nie jeździłem .Stał w garażu i się kurzył bo już miałem dość jego mułowatości.  Przedwczoraj po 3 tyg. stania wziąłem go na większe zakupy, pod lekką górkę miałem problem wjechać Kwasny Kwasny Kwasny Myślę  "już po samochodzie," ale pomyślałem o starym mechaniku. Ostatnia deska ratunku, pojadę i spytam się na głupiego czy podejmie wyzwanie naprawy przyspieszenia i mocy, której nikt nie może naprawić prawie od dwóch lat. " Pan zostawi, coś się zobaczy" Już i tak myślałem że i ten też nic nie poradzi.  Po 2 godz facet dzwoni i mówi że auto do odbioru Clap Przez telefon nic nie chciał powiedzieć, ale kazał przyjechać i sobie sprawdzić auto. wsiadłem do auta ruszyłem i autko chodzi jak w dniu kiedy go kupiłem Shocking Shocking Shocking , ładnie się zbiera, i reaguje na pedał. Nie wiem co zrobił bo nie chciał mi powiedzieć, powiedział że : ...................trochę roboty było.......... komp by tego nie wykazał...........żadna nieszczelność układu.....trochę poleciało sadzy z rury wydech.......nawet niepotrzebna była zmiana turbiny(turbo regenerowane z innego powodu)......żaden błąd montażu... i tyle powiedział. Trochę jestem wkurzony bo było, nie jest, a nadal nie wiem co to było, a chciałem się z wami podzielić info na przyszłość Madanimated ale cóż tajemica mechanika ......chociaż już wiem do kogo jeździć. Może macie jakieś sugestie. powiem tylko że silnik ciszej chodzi i przy gaszeniu silnika nie słyszę już "parskania konia" i nie telepie. ważne że auto śmiiiiigaaaaaaa Biggrin aha wziął za to 100 zł

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi robii za ten post post:
  • Highwayman1990
haszczurur
Zarejestrowani

Zakładając, że mechanik mówił prawdę o tym, że komputer by tego nie wykazał swoje podejrzenia kieruje w stronę zapchanego katalizatora. Na pewno nic nie wymieniał bo nie zamknął byś się w 100 zł., trochę roboty z tym było jak twierdzi to śmierdzi mi katalizatorem. Turbiny nie wyjmował bo za robotę trzeba dać minimum 200 zł.+ uszczelki z 60 zł. i nakrętki po za tym z wyjęciem, umyciem i włożeniem turbiny nie wyrobi się w 2 godziny. Ja obstawiam katalizator.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

może egr zawalony i zaślepił i auto odżyło-w godzinę się zmieścisz z zaślepieniem

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
krosser
Zarejestrowani

Też tak przypuszczam jak pio

Cheers  
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi krosser za ten post post:
  • LUKKUL4158, scrabi
robii
Zarejestrowani

op Egr miałem już wcześniej zaślepiony a bebechy z kata wywalone

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

To może zdjął blokadę rodzicielską Biggrin

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • robii, soltys42




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości