Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Skrzynia biegów automatyczna DP0 1,6 16 v


A2-eR11
Zarejestrowani

normalnie sie nauczy... to jest skrzynia aktywna, zalezy jak naciskasz gaz i jak hamulec i tak sie ona ustawia wlasnie Biggrin Nie wszystkie skrzynki automatyczne wlasnie mialy tryb aktywny uczenia sie. Ta wlasnie ma. Jej wada jest tylko ze przeznaczona byla na male moce silnika i male masy pojazdow w trakcie projektowania, dlatego tez brakuje tam biegow Sad Przy wiekszych mocach wlasnie potrafily sie zrywac tasmy od locka bo nie wytrzymywaly naprezen.. Plus producenci aut zalozyli sobie ze sie tam nie wymienia oleju.. i awarie sie zdarzaja w nich Sad
Ogolnie to bardzo fajna skrzynka jest, mowie wylacznie o DP0. Co do Locka, to jak sie zalacza 4 to troche inna predkosc jest, wiec ciezej wyczuc jest kiedy locka zapina, ale tez ma tryb w ktorym nie jest na sztywno 4 zapieta. Jak wspomnialem nie wiem jak z 1 i trybem biegu pelzajacego...

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:
  • kumor
Buter
Zarejestrowani

Mi na 1 biegu nigdy nie zapięło locka, na dwójce zazwyczaj zapina bo jeżdzę spokojnie i potem już normalnie nie czuję żebym jechał bez locka - przy każdym wciśnięciu mocniej gazu nie ma ślizgania tylko obroty ładnie wzrastają wprost proporcjonalnie do prędkości.

[Obrazek: icon4.png]
2.0 w automacie - wolno, ale wygodnie.
Odpowiedz
mike
Zarejestrowani

http://www.prnd.pl/automatyczna-skrzynia...4,4,3.html
Tu pisza ze na wszystkich przelozeniach jest,chyba ze ja zle interpretuje.

Odpowiedz
Buter
Zarejestrowani

(29-11-2017, 21:28)mike napisał(a): http://www.prnd.pl/automatyczna-skrzynia...4,4,3.html
Tu pisza ze na wszystkich przelozeniach jest,chyba ze ja zle interpretuje.

U mnie poniżej 30km/h lock-up się rozpina, a na jedynce nigdy się nie włączył.

[Obrazek: icon4.png]
2.0 w automacie - wolno, ale wygodnie.
Odpowiedz
kumor
Zarejestrowani

op Witam kolegów
Dzięki serdeczne za wszystkie wypowiedzi, mianowicie byłem na kompie i wszystko ok od samochod po skrzynie powiem tak jest to pierwszy mój automat i dlatego jestem przewrażliwiony za mało cisnę tak można powiedzieć hehe skrzynia na wiosnę będzie miała wymieniany olej jak i samochodzik więc spokojnie wszystko już jest roztrzygnięte.
Ale wczoraj miałem już nowy problem, jadę sobie i padły dmuchawy patrzę wszystkie bezpieczniki ok 40A i inne zabrałem się za wymianę rezystora sterownika była to męka dla mnie pierwszy raz nie powiem bo mam jeszcze scenica I plII 1,9 DTI tam to wyglądało inaczej ale udało się po 2 godzinach menczarni wyjąłem to coś było w środku zawilgocone ale nie na zewnątrz okolica urządzenia również sucha nie wiem dlaczego tak się stało osuszyłem na kaloryferze zamknąłem ponownie uszelniając masą erling i założyłem ponownie na próbę wszystko ruszyło poskładałem deskę i śmiga na tym konie doświadczeń z nowym nabytkiem .
Pozdrawiam serdecznie 
Ps Są tu może osoby z Rybnika i okolic

 Renault Scenic I FL 1,9 DTI 98km 2000r.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości