SCENIC II PH I Silnik odpala i gaśnie
Nie doczytałem że to silnik benzynowy, kolego proszę wsiąść pod uwagę niesprawny czujnik/elektrozawór faz rozrządu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-06-2014, 10:22 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (29-05-2014, 07:36)kuzynelvisa napisał(a): Witam ponownie Ja ja myśle że to czujnik położenia wałka rozrządu albo wału korbowego.
op
Dalej to samo
z rana gdy zimny silnik musze odpalac po dwa,trzy razy i dopiero zaskoczy i to jak dodam gazu Na komputerze wyskoczyl blad czujnik walka ,wiec taki czujnik wymienilismy na nowy co wiecej zrobilismy caly rozrzad ,wymienilismy swiece ,zmienilismy olej i filtry i niestety odpala i odrazu gasnie Mati napisał(a):... kolego proszę wsiąść pod uwagę niesprawny czujnik/elektrozawór faz rozrządu. Brałeś to pod uwagę??
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Jak sprawdzić czy elektrozawór faz rozrządu jest sprawny? Wiadomo że jak damy mu prąd na krótko to powinien się przesunąć, ale ile powinien się przesunąć?
Jaki jest inny sposób? Wzrokowo? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-06-2014, 21:38 przez Robuś.)
op
Mijaja tygodnie a tu żodyn mechanik nie wie co jest grane ,trzech konkretnie
Jak juz pisalem wczesniej sprzeglo ,start engine, proba odpalenia samochodu i odrazu gasnie dopiero za drugim lub trzecim razem i to jak dodam gazu wtedy zapala A wszystko zawsze z rana na zimnym silniku ,pozniej w ciagu dnia nie ma takiego problemy
Jak trzech nie dało rady i z czasem ci nie spieszno to www.velostat.pl się spróbuj się umówić
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości