(02-12-2022, 09:18)itek napisał(a): Jeśli przed wymianą było dobrze to nie szukać nic nowego, tylko w tym obszarze. Na rolkach w SKP sprawdzić opory toczenia i jeśli nie wyjdzie
opór większy na prawej str. to robić ponownie geometrię. Nie wszystkie warsztaty z tym sobie radzą. U mnie za trzecim razem poskutkowało.
Zamiana kół też może mieć wpływ. Luz na maglownicy, moim zdaniem-nie!
Ruszana była geometria przodu.
Dlatego proponuję zacząć od ustawienia zerowego kąta skrętu.
Bo może okazać się, że wszystko ustawione jest OK, tylko układ wspomagania ciągnie w bok usiłując ustawić koła "na wprost" czyli do zapamiętanego punktu zerowego.
Który po zmianie nastawów geometrii wcale zerowym w rzeczywistości być nie musi.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4