Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Problem z klimatyzacją


Mati
Zarejestrowani

zapewne ktoś kto tego nie robił, nie wgłębiał się w szczegóły i nie zna odpowiedzi na Twoje pytanie.
Tak masz rację, sezon urlopowy i jakby nie patrzeć mało osób siedzi w domu

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
diablo79
Zarejestrowani

Dzięki Mati bo zwątpiłem że nikt tego nie czyta

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Jestem przy samochodzie nie jest to 5 rano Ale zaczynam o ile deszczu mnie nie przegoni

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-2015, 08:14 przez diablo79.)

Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Diablo,
najsensowniejszą drogą sprawdzenia wydaje mi się podłączyć zasilanie na sztywno do kompresora i zobaczyć czy zacznie śmigać i chłodzić. Jeżeli tak nie zadziała, nie ma co szukać dalej.
Jeżeli działa do sprawdzenia jest presostat, który możesz mieć walnięty. Jeżeli masz drugi na podmianę, podmieniaj i sprawdź jak się zachowa.

Nie wiem jak się zachowuje dokładnie presostat ale wydaje mi się też, że jeżeli jest określone ciśnienie w układzie to on zwiera te dwa kabelki z wtyczki. Próbowałeś je zewrzeć na sucho po odłączeniu od niego?

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
diablo79
Zarejestrowani

Mam zwarcie na kompresorze

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

diablo79 napisał(a):Dzięki Mati bo zwątpiłem że nikt tego nie czyta
czytać, to czyta ale nie zna odpowiedzi Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
diablo79
Zarejestrowani

Jak pisałem wcześniej z prośbą o informację jakie kabelku oraz wtyczką odpowiada za zasilanie kompresora ale jakoś nikt nie był wstanie mi odpowiedzieć więc dubię i dochodzę sam

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-2015, 08:30 przez diablo79.)

Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Do kompresora idzie między innymi kabel od presostatu. Jak ten nie załączy do kompresor nie ruszy.

diablo79 napisał(a):Mam zwarcie na kompresorze

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
tzn ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-2015, 08:30 przez Oktawiusz.)

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
diablo79
Zarejestrowani

Mam inną płytę przy siniku niż na schemacie. Mam nadzieję że to właśnie pozycją 4 bezpiecznika zasila kompresor

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Bo tam mam zwarcie i to mnie dziwi

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Jak kto może to proszę o telefon
573121315

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-2015, 08:43 przez diablo79.)

Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
Odpowiedz
cinas
Specjalisci

diablo79 opisz co sprawdziłeś i co z zwarciem ? bo jakoś się gubię

Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw.  www.tele-elektro-bis.pl


Odpowiedz
diablo79
Zarejestrowani

Ok zaraz tylko do kompa usiądę

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

według moich ustaleń

mam USM
[Obrazek: Kic8FzxgiQJqpW6TKldzvR90w_yTcpegJSN3OvWf...09-h604-no]

[Obrazek: WvqJ1On1D9mm_9k1euGyMIga0Bk9gA63bi8uxAIi...16-h605-no]

myślałem ze mam zwarcie ale to chyba jest nieistotne

doszedłem do przewodu w wtyczce białej środkowej na przewodzie pomarańczowym jak wskazane na zdjęciu poniżej

[Obrazek: 3w_nCnT4AKQIkQAyVyHciXV38ftTQNLA83L-cf2K...69-h604-no]

mam zasilanie pompy klimatyzacji chociaż do pompy dochodzi zupełnie inny kolor jak wskazane na załączonym obrazku

[Obrazek: AtYhBle1qLUJovxbCF74bO7tsYfMzCPxxkA-NLJc...43-h604-no]

[Obrazek: 91FvtMUeOWLHo7UEK-gMkvSIaonFGZ9-gZi9cXLp...69-h604-no] - jest kolor pomarańczowo brązowy

przy podaniu napięcia na kablu pomarańczowym we wtyczce białej odłączonej od USM zaczęła się odzywać pompa ale nie okręcała się to były krótkie podania napięcia bo nie byłem pewny czy mogę dłużej

jak to sprawdzić co jest grane

proszę o pomoc bo ja tego nie ogarniam nie mam garażu i robię to na dworze przed blokiem a tak wyglądała demolka aby się dobrać do gniazda pompy klimatyzacji
klima się nie załączą, a dodatkowo nie działa jak pisałam wcześniej ręczne ogrzewanie szyby tylnej

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-08-2015, 22:00 przez diablo79.)

Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości