SCENIC II PH I Problem z automatycznym ręcznym hamulcem
Co do linek z al..gro proponuje jednak zdemontowac swoja stara i wyslac do naprawy, ja nauczony doswiadczeniem po zamontowaniu linek kupionych na al..gro jedno kolo slabo sie zaciagalo dopiero po wysylce starej linki i naprawie, potem montazu wszystko wrocilo do normy. Proponuje tego pana :linki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-04-2016, 17:38 przez maxiu11.)
Przemo, proszę bardzo:
Hamulec parkingowy - str 103 (2.09) Parkowanie z wyłączonym hamulcem parkingowym (np: ryzyko zamarznięcia) - przy pracującym silniku wsunąć kartę do czytnika - wyłączyć silnik poprzez naciśnięcie przycisku - włączyć bieg lub ustawić w pozycję P (automat) - pociągnąć dźwignię hamulca postojowego, wciskając przycisk odblokowujący i puścić - wyjąć kartę z czytnika (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-04-2016, 06:42 przez Lepus.)
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Tylko po zastosowaniu się do punktu 2 hamulec się zaciągnięcia a później go zwalniasz. Jeśli ustawisz tryb skandynawski hamulec reaguje tylko na dźwignię
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Witam, ja mam taki problem, że pokazuje mi cały czas na komputerze: '' Freinb Parking A Controler '' czy coś takiego. Czasem podczas jazdy zapiszczy i pokaże się kontrolka od ręcznego. Cały czas pali się serwis, natomiast wszystko działa jak najbardziej ok. Jakiś mechanik mi kiedyś powiedział, że tego komputerem nie da się usunąć, tylko trzeba wymienić jakąś część od mechanizmu, i to około 600zl.
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
"Tylko małe sekrety muszą być strzeżone. Wielkie trzymane są w sekrecie dzięki niedowierzaniu opinii publicznej" ~ Marshall McLuhan
(27-04-2016, 17:37)maxiu11 napisał(a): Co do linek z al..gro proponuje jednak zdemontowac swoja stara i wyslac do naprawy, ja nauczony doswiadczeniem po zamontowaniu linek kupionych na al..gro jedno kolo slabo sie zaciagalo dopiero po wysylce starej linki i naprawie, potem montazu wszystko wrocilo do normy. Proponuje tego pana :linki Kaczory już nie chcą starych linek - sprzedają nowe za ok. 100 pln za (kpl) - oczywiście podróbki. Cena za oryginały w serwisie - to ok. 220-240pln za kpl - przynajmniej tyle było 3 lata temu Piszę o SC II krótkim
W quippo.pl płaciłem poniżej 200 zł kpl
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
problem z elektrycznym hamulcem to-w pierwszej kolejności należy zbadać stan linek( klocki i siłownik w porządku) , Linki dorabiają solidnie w cenia 170 do 250zł -bardzo solidnie (linka nierdzewka). Napęd hamulca jest bardo prosty do zdemontowania na kanale. Pozdrawiam.
mamiroma4
— 24-07-2016, 00:33
Wiedziałem, że sam nie Jestem :-) W kwietniu 2016 przyszedł czas na wymianę opon na letnie. Pojechałem do mechanika, przy wymianie tylnego prawego okazało się, że nie jest hamulec parkingowy zaciągnięty. Tzn. tylko z prawej strony nie był, z lewej ok. Okazało się, że linka była zapieczona. Za 2 tygodnie przegląd więc z taką linką nie przejdze. Poszukałem po necie i zamówiłem dwie linki prawą i lewą. Jak wymienić znalazłem na rosyjskim you tube :-) polecam. Zdemotowałem całość i wymieniłem linki. Odpalam cisza :-) ruszam komunikat "usterka hamulca parkingowego" Zaciągam, puszczam, zaciągam ,puszczam..... w końcu komunikat znika sam.
Przez kilka dni cisza i znowu komunikat ! Dwu krotnie byłem na clipie u znajomego nawet na przyuczeniu hamulca. Znikał sygnał a po czasie wracał. Teraz nawet czujniki parkowania nie działają i sygnał świeci stale. Na przeglądzie hamowanie w normie :-) Aktualnie komunikat stale "usterka hamulca parkingowego" Nic nie robię teraz bo wybieramy się do Białki więc kasa potrzebna :-) ale dam znać jak tylko wrócę bo mam już numer do firmy która się tym zajmuje :-) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości