Wuja
372
2
14
7
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Gostyń
Wuja
Zarejestrowani
— 11-09-2015, 21:31
Już po problemie
jak to określił elektryk małe czary mary i wszystko działa
zainkasował 80zł więc przypuszczam że nie było to nic skomplikowanego
zastanawia mnie tylko ta tajemniczość przecież można było powiedzieć
co zle było zrobione aby na przyszłość nie robić błedów
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Tajemniczosc kryje w sobie to bys nastepnym razem rowniez do niego wrocil i Ci naprawi
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
diablo79
1,155
5
262
187
INNY
2019
2.0 dCi 160KM, 2013-2016
Poznań
diablo79
Zarejestrowani
— 12-09-2015, 11:40
Ja miałem podobnie i clipem ustawiłem jak by co to zaprasza do mnie
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Ja natomiast nadal moge odblokowac reczny dodajac gazu moze to byc powyzej 1000 obr i juz puszcza a bledow nie ma mam tak od zmiany by sie sam nie zaciagal
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2015, 11:45 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
diablo79
1,155
5
262
187
INNY
2019
2.0 dCi 160KM, 2013-2016
Poznań
diablo79
Zarejestrowani
— 12-09-2015, 13:00
Do zrobienia clipem
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
A co w nim ustawic?
Jak wrocisz to moze sobie zrobie wycieczke na poznan
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2015, 13:08 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
diablo79
1,155
5
262
187
INNY
2019
2.0 dCi 160KM, 2013-2016
Poznań
diablo79
Zarejestrowani
— 12-09-2015, 14:36
Zrób kalibracje ręcznego - nachylenia podłoża pamiętaj aby samochód był w poziomie na płaskim podłożu. Powinno pomóc - mi pomogło
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2015, 15:00 przez diablo79.)
Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
•
Mati
26,569
101
4837
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 12-09-2015, 14:47
Proszę pisać po po polskiemu.
HTC posiadają dobre słowniki,
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
diablo79
1,155
5
262
187
INNY
2019
2.0 dCi 160KM, 2013-2016
Poznań
diablo79
Zarejestrowani
— 12-09-2015, 15:01
Haha
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
•
Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
Dzisiaj przeprowadzałem konfigurację z kalibracją po nieumiejętnym użyciu autocoma, który ją wywalił. Pomogło
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
|