Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Pomocy Faluja wolne obroty 1.6 112km


PunkRock86
Moderatorzy

Najpierw zmień te uszczelki . koszt żaden. Uwierz mi warto to zrobić.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi PunkRock86 za ten post post:
  • Trodor
Lukasz Listek
Zarejestrowani

op
(22-11-2018, 21:56)PunkRock86 napisał(a): Najpierw zmień te uszczelki . koszt żaden. Uwierz mi warto to zrobić.

Racja, tam jest tylko jedna uszczelka okrągła, postaram sie ja jutro zamówic i ja wymienie. Nie mniej bardzo prosze o kontak to kogos zaufanego w Warszawie!

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

(22-11-2018, 22:02)Lukasz Listek napisał(a):
(22-11-2018, 21:56)PunkRock86 napisał(a): Najpierw zmień te uszczelki . koszt żaden. Uwierz mi warto to zrobić.

Racja, tam jest tylko jedna uszczelka okrągła, postaram sie ja jutro zamówic i ja wymienie. Nie mniej bardzo prosze o kontak to kogos zaufanego w Warszawie!

Dwie uszczelki. Przed i za przepustnicą.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Lukasz Listek
Zarejestrowani

op
(22-11-2018, 22:15)PunkRock86 napisał(a):
(22-11-2018, 22:02)Lukasz Listek napisał(a):
(22-11-2018, 21:56)PunkRock86 napisał(a): Najpierw zmień te uszczelki . koszt żaden. Uwierz mi warto to zrobić.

Racja, tam jest tylko jedna uszczelka okrągła, postaram sie ja jutro zamówic i ja wymienie. Nie mniej bardzo prosze o kontak to kogos zaufanego w Warszawie!

Dwie uszczelki. Przed i za przepustnicą.

Spoko, zwruciłem uwage tylko na ta po miedzy przepustnica a kolektorem, ale rozumiem ze jest jeszcze jakas na rurze od filtra? Spróbuje je jutro nabyć i zobaczymy czy cos to da.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Lukasz Listek za ten post post:
  • PunkRock86
Trodor
Zarejestrowani

Na pewno dwie? Też wydaje mi się ze jest tylko ta za przepustnicą a przed nią nachodzi wąż z opaską. W Sc1 są chyba dwie.
Tak czy inaczej zna ktoś numer katalogowy? Żeby mieć pewność że będzie dobra, bo też bym sobie kiedyś zmienił

#Wytapatalkowane

Odpowiedz
fannadil
Zarejestrowani

uszczelka w tym wypadku na pewno  jest tylko jedna między kolektorem plastikowym a przepustnicą a na przepustnice nachodzi wąż z opaską zaciskową i koniec, nie wprowadzajcie w błąd ;)
   
Numery oryginału: 8200236731

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-11-2018, 11:16 przez fannadil.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi fannadil za ten post post:
  • Trodor
Lukasz Listek
Zarejestrowani

op
(23-11-2018, 11:16)fannadil napisał(a): uszczelka w tym wypadku na pewno  jest tylko jedna między kolektorem plastikowym a przepustnicą a na przepustnice nachodzi wąż z opaską zaciskową i koniec, nie wprowadzajcie w błąd ;)

Numery oryginału: 8200236731

Tak jest zgadza sie jest tylko jedna, juz ja nabyłem, i dzis wieczorkiem załoze! Eh a ktos madry przekonywał mnie ze sa dwie hehe ;)

Odpowiedz
Lukasz Listek
Zarejestrowani

op hejka, niestety wczoraj nie udało mi siezmienic tej uszczelki, bo cos mi wypadło i nie dało rady, ale zastanawia jeszcze jedna rzecz, mianowicie jak jest zimno nie zauwazam zwiekszonych obrotów, znaczy zwyczajnie jakby ssanie nie działało, a wiem ze tu sterowanie jest jakies automatyczne i nie ma krokowca i sie zastanawiam czy jakis czujnik za to odpowiada czy trz moze byc to wina przedmuchu na przepustnicy?
Walcze jeszcze z ogrzewaniem bo była wymieniana chłodnica, ale z tym tez jeszcze dzis sie pobawie i sprobuje jeszcze raz odpowietrzyc, termostat tez jest nowy tylko ten odpowietrznik przy nim to kiepskie rozwiazanie troszke, na goracym go odpowietrzac to ryzyko jak cholera, wez wyczuj ile mozesz ta srubke wykrecic zeby nie wystrzeliła o odpowietrzyła hmmm. O odpowietrzniku na grodzi wiem jak cos hehe ;)

Odpowiedz
jarojas
Zarejestrowani

Sprawdziłbym pompę paliwa. Niestety jest dużo więcej pracy (nie chodzi mi tylko o clip ale o podmiankę pompy) jest to jeden z mankamentów szczeniaków.

Odpowiedz
Lukasz Listek
Zarejestrowani

op Ok panowie, uszczelkę wymieniłem ale zdupilem jedna rzecz, odpaliłem auto ale zapomniałem podpiąć kostkę od przepustnicy no i coś się spieprzylo. Na desce wyskoczył błąd sprawdź wtrysk, obroty są dziwne, brak mocy i przy 2500 obrotów odcina. POMOCY!!! 
Podejzewam ze zakodowane się przepustnicy i wszedł w jakiś tryb awaryjny, a ten błąd injectora na desce jest dziwny ale ze wyskoczył teraz nie PODEJZEWAM ze coś jest z nim nie tak tylko to coś z przepustnicy związane?

(24-11-2018, 13:12)Lukasz Listek napisał(a): Ok panowie, uszczelkę wymieniłem ale zdupilem jedna rzecz, odpaliłem auto ale zapomniałem podpiąć kostkę od przepustnicy no i coś się spieprzylo. Na desce wyskoczył błąd sprawdź wtrysk, obroty są dziwne, brak mocy i przy 2500 obrotów odcina. POMOCY!!! 
Podejzewam ze zakodowane się przepustnicy i wszedł w jakiś tryb awaryjny, a ten błąd injectora na desce jest dziwny ale ze wyskoczył teraz nie PODEJZEWAM ze coś jest z nim nie tak tylko to coś z przepustnicy związane?

Dziwna sprawa, po postoju 30minutowym odpalam silnik i jest wszystko ok, bład zniknął z deski i normalnie wkreca sie na obroty, co do uszczelki nie zmianiła jakosci wolnych obrotów :Sad nadal mi sie nie podobaja, musze udac sie do speca z kompem niech mi moze ta przepustnice ładnie zaadaptuje no i posprawdza wszystkie parametry, autko juz ładne pare lat ma gaz mozliwe ze i to juz odcisneło swoje pietno na silniku.
Poleccie mi kogos w warszawie lub okolicach na kompleksowe sprawdzenie clipem!!!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2018, 13:46 przez Lukasz Listek.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości