Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Plus po zapłonie w komorze silnika


piotr34
Zarejestrowani

op Witam czy ktoś podpowie jak i gdzie łatwo dostać się do + po zapłonie w komorze silnika scenica II 2,0 16v? Z góry dziękuje za info a pytam bo chce podłączyć światła dzienne.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-11-2020, 17:52 przez piotr34.)

Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

Który rocznik?

Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
Odpowiedz
piotr34
Zarejestrowani

op 2006

Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

PHI masz w profilu widzę więc w UPC pod maską złącze PPM2 (12 ścieżkowi szare) pin 7 + Po zapłonie zabezpieczony bezpiecznik modułu LPG (jeśli nie masz LPG jest do wykorzystania) lub pin 10 + Po zapłonie zabezpieczony bezpiecznik automatycznej skrzyni biegów. Ja się wpinałem w pin 10. Pozdrawiam.

Odpowiedz
piotr34
Zarejestrowani

op niuniek24w masz na myśli szarą kostkę w komorze bezpieczników tu z prawej strony akumulatora?

Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

Tak. Dokładnie.

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
piotr34
Zarejestrowani

op Dzięki wielkie

Odpowiedz
piotr34
Zarejestrowani

op Dla osób które chcą założyć sobie światła dzienne w scenicu 2 a którzy maja problem z + po zapłonie w komorze silnika proponuje podłączyć się pod + wtryskiwacza dość łatwy dostęp każdy wtryskiwacz ma + i -. Ja tak podłączyłem u siebie światła Magnetti Marelli  niby powinny świecić podłączone pod sam akumulator i jeden kabelek pod światła pozycyjne ale u mnie było tak że raz świeciły raz gasły, więcej nie świeciły jak świeciły wiec czwarty kabelek od tych świateł żółty podłączyłem jak instrukcja każe w razie takich problemów pod + po zapłonie i teraz w końcu świeca od razu przy odpaleniu. Dałem jeszcze oczywiście po drodze bezpiecznik tak na wszelki wypadek. Oczywiście można i w skrzynce bezpieczników się podłączyć ale tam się dostać to ja dziękuje przynajmniej do skrzynki w wersji po lifcie a u mnie właśnie takowa jest założona.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-02-2021, 19:37 przez piotr34.)

Odpowiedz
piotr34
Zarejestrowani

op Wszystko pięknie i ładnie tylko występuje mały problem otóż po zgaszeniu samochodu długo jeszcze świecą światła tzn długo jest podawany prąd + na wtryskiwacz. Już wygasa wyświetlacz a światła dalej świecą myślę że z 10 minut po zgaszeniu auta na pewno jeszcze świecą. Później gasną ale jednak trochę za długo to trwa.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2021, 18:45 przez piotr34.)

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Osobiście raczej nie ryzykował bym podłączania DRL pod zasilanie układu paliwa. Jak coś w instalacji zacznie się krzaczyć to trochę "skórka za wyprawkę " bo "oszczędności" wynikające ze stosowania DRL wydasz na elektryka który będzie się głowił co się stało że Scenic zaczął rzygać błędami na wyświetlaczu.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi PunkRock86 za ten post post:
  • Roming, siwusek216




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości