SCENIC II PH I O co chodzi z tą deską rozdzielczą? Coś mi schodzi.
dokładnie tak miałem w fiacie brava z 2000 roku .
można to zdrapać do końca i po malować lub wymienić . Ja w fiacie np: wymieniłem na przed liftowe były plastykowe a nie gumowane jak te poliftowe . u mnie w sc sąteż gumowane i widzię że też mają tendencję do schodenia je wjem jak w pf I czy też są gumowane ? (03-11-2015, 15:25)ko-ma napisał(a): U mnie to samo dzieje się na panelach sterowania szybami. Niestety, to normalny objaw zużycia i raczej nic się z tym zrobić nie da.
Też bym obstawił naturalne wytarcie... w oplu miałem pecha, że po gwałtownym hamowaniu spadła mi buteleczka ( zapach) typu ambipur i na szybko wsadziłem ją w kratkę odwrotnie... Efekt był taki, że na drugi dzień okazało się, że zapach się wylał i ta gumowa warstwa schodziła płatkami, a auto miało rok, także nie zużyte ani porysoane. Może być tak, że jakaś chemia to lekko rozpuszcza i stąd się łuszczy tam, gdzie jakby jest krawędź a że przy okazji mechanicznie się tam dotyka - tylko pomaga...
Identycznie wyglądały wszystkie przyciski w aucie gdy miałem fiata stilo. Sposób na to był jeden: demontowalo się taki element i polewalo wrzątkiem potem jakąś delikatna gąbeczka (np czyścik kuchenny) i czyścimy aż cała guma zostanie usunieta. Tak zrobiłem w swoim stilu i wyglądało bardzo dobrze. Nie wiem tylko jak zachowa się to w scenicu ... U siebie mam lakierowane te elementy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-07-2016, 08:32 przez michal2118.)
Ale jak zdejmiesz gumę, to zmienisz „wykończenie” tych przycisków z matowego na błyszczący. Skoro w stilo miałeś lakierowane, to zakładam, że się błyszczały. Scenic ma to wszystko matowe, więc trochę lipa, jeśli miałyby się błyszczeć.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości