1.zdejmujemy boczek, podważamy go - jest na zatrzaski, odpinamy wyłącznik poduszki powietrznej
2.odkręcamy śrubę z prawej strony rys.1
3.odkręcamy 3 śruby z górnej części schowka (tam gdzie światełko) rys.2
4.odrkęcamy 2 śrubki w dolnej części schowka - ta z prawej strony znajduje się przy dolnej krawędzi klapki schowka (widoczna przy otwartej klapce oczywiście),
ta z lewej jest przysłonięta prostokąrną zaślepką (fotka już po wyjęciu schowka).
5.Żeby było trudniej jest jeszcze jedna śrubka uktyta pod środkowym panelem (tam gdzie radio i pokrętła od klimy Rys.4 ).
Musimy więc zdemontować osłonę lewarka skrzyni biegów.
Jest to na szczęście dosyć proste bo wystarczy podważyć i wyjąć z zatrzasków górną część osłony a dolną po odkręceniu 2 śrub.
6.Odkręcamy 2 śruby dolnej osłony biegów Rys.3 - na czerwono.
Wcześniej trzeba odłączyć kostkę od świateł awaryjnych bo nie będzie dostępu do śrub.
7.Żółtym kolorem oznaczyłem miejsca gdzie znajdują się 2 śruby mocujące konsolę (po zdjęciu osłony biegów będą widoczne).
Po ich odkręceniu demontujemy konsolę dalej trzyma się tylko na zatrzaskach.
8.Teraz odkręcamy ostatnią feralną śrubkę Rys.4 i wyciągamy schowek.
Reszta to zabawa z rurkami nawiewu. skręcamy wszystko w odwrotnej kolejności.
[img][/img][img][/img][img][/img][img][/img]
Dorzucam filmik.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-07-2016, 22:02 przez slejter.)