Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Mechanicy rozkładają ręce ?


Patrycja30
Kobiety

op Dzięki, jutro spróbuję to ogarnąć

Może ktoś jeszcze wpadnie na jakiś pomysł, co może dolegać mojej Reni

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2024, 10:41 przez Patrycja30.)

Odpowiedz
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

Nie jestem mechanikiem, więc proszę z dystansem do tego co napisze.

1) Jak miałem aveo to takie
gasniecie przy dojeżdżaniu było związane
z awaria silnika krokowego.
Tylko nie wiem, czy scenic 2 1.6 posiada silnik krokowy.

2) problemy przy zapalaniu, to bym się
zastanawiał nad kołem zmiennych faz rozrzadu.

Odpowiedz
Stefan Wiadomosci
Zarejestrowani

w moim byłym scenicu ,podobne problemy generowało KZFR,kręcił a nie odpalał,na swiatłach umiał zgasnąć,wymiana na nowe  KZFR usuneło problemy,

Odpowiedz
Patrycja30
Kobiety

op KZFR było już wymieniane.
U mnie odpala za każdym razem, jednak gdy chce ruszyć to gaśnie i tak kilka razy . Dopiero jak bardziej przyjazne to można jechać. Później jak się rozgrzeje problem znika

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Cewki, świece? Czujnik temperatury zarówno zewnętrznej jak i powietrza zasysanego. U mnie takie objawy dawał czujnik temperatury zewnętrznej.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Online
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Na zimnym silniku zbyt ubogo paliwa.
I nie patrz, że na desce pokazuje dobrze.
Można sprawdzić wartość przekazywaną do sterownika wtrysku.
Objaw pasuje też do zaciętego silnika krokowego.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Gieno555
Zarejestrowani

Zastanawia mnie jedno. Czy nie było opcji podpiąć komputer i mierzyć parametry w czasie rzeczywistym? Dało by się sprawdzić co się działo w momencie spadku obrotów czy gąsnięcia auta. Wyedy wiadomo gdzie szukać.
To tak na moją głowę najprostsze rozwiązanie.

Odpowiedz
Patrycja30
Kobiety

op Było robione tak. Jednak z tego co mnie poinformowali nic nie wykazało.

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

Odpiąć zawór KZFR (albo przepływomierz czy tam inny osprzęt) i sprawdzić czy wyskoczą błędy, może ktoś wcześniej grzebał w ECU silnika i po prostu błędów nie pokazuje?

Odczyt parametrów w czasie rzeczywistym też powinien dać jakąś wskazówkę,

Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Albo zmienić mechanika

Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości