Przerabiałem niedawno sprawę koła KZFR, które się rozkręciło...i ogólnie z tego co rozmawiałem z mechanikami nawet po awarii KZFR nie ma możliwości kolizji zaworów z tłokami...no chyba że jakiś element dostanie się pomiędzy pasek a koła rozrządu jak to miało miejsce u mnie...
Jest jeszcze inna możliwość że mechanik pomyli otwory w kole zamachowym do ustawiania rozrządu z otworami wyważającymi...co również przerobiłem na własnym przypadku...
teraz jestem po naprawie ale wcale wesoło mi nie było...
regeneracja głowicy, wymiana 8 zaworów, popychaczy zaworów, pierścieni, panewek... część do wymiany po kolizji, część z naturalnego zużycia ale finansowo zabolało...
Jest jeszcze inna możliwość że mechanik pomyli otwory w kole zamachowym do ustawiania rozrządu z otworami wyważającymi...co również przerobiłem na własnym przypadku...
teraz jestem po naprawie ale wcale wesoło mi nie było...
regeneracja głowicy, wymiana 8 zaworów, popychaczy zaworów, pierścieni, panewek... część do wymiany po kolizji, część z naturalnego zużycia ale finansowo zabolało...