packa12
15
0
0
2
SC II ph II
2006
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
lancut
packa12
Zarejestrowani
— 04-01-2018, 21:35
(04-01-2018, 21:32)#asiarek napisał(a): (04-01-2018, 21:28)packa12 napisał(a): (04-01-2018, 21:26)#asiarek napisał(a): Jaką masz temperaturę zewnętrzną ?
2 stopnie
Tak myślałem, chciałem Twoje potwierdzenie.
W tej temperaturze sprężarka klimy nie załączy sie.
ale nawet wentylator sie nie włącza po wciśnięciu ac
(04-01-2018, 21:34)scrabi83 napisał(a): w takim układzie wjedz gdzieś do garażu, ew parking podziemny gdzie bedzie troche cieplej i spróbuj właczyć zobaczymy czy ci sie uda.
ok. ale czego nie chodzi wentylator po naciśnieciu ac
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2018, 21:38 przez packa12.)
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 04-01-2018, 21:42
bo sprężarka sie nie załącza, to i wentylator nie ruszy.....
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
packa12
15
0
0
2
SC II ph II
2006
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
lancut
packa12
Zarejestrowani
— 04-01-2018, 21:45
(04-01-2018, 21:42)scrabi83 napisał(a): bo sprężarka sie nie załącza, to i wentylator nie ruszy.....
ok. Jak zrobi się cieplej to ją sprobuje odpalic
•
kiwikrakow
4,169
21
3412
6,200
SC III ph I
2010
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
KrakoWieliczka
jak masz garaż możesz próbować oszukać czujnik tzn. ogrzać czujnik zewnętrzny np suszarką
Żona powiedziała wybieraj albo ja albo scenic, a ja lubię to auto...
•
twilk7
4,252
17
2592
875
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 05-01-2018, 16:06
Przy plus dwóch stopniach klima się powinna włączyć.
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 05-01-2018, 16:10
Teoretycznie tak,ale przy climatroniku moze sie nie zalaczyc.
Ja obstawiam brak czynnika....
Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
haszczurur
2,440
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Z tego co się orientuję nikt we własnym zakresie nie rozwiązał problemu błędu df1070. Po skasowaniu błędu klima zaczyna pracować a następnie przestaje i znowu ten sam błąd. To ma związek z jakimś błędem w oprogramowaniu, ludzie wymieniali wszystko jak leci, napełniali układ i cały czas błąd powracał. Wydaje mi się, że trafiłeś na egzemplarz obciążony błędem.
•
Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
@haszczur, to najczęściej wina luźnego pinu w sterowaniu kompresora. Trudno to zauważyć a najczęściej wymiana wtyczki lub/i kompresora niweluje problem.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 05-01-2018, 20:43
uuuuuu no to nieźle kawałek blaszki a tyle problemu..............
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
haszczurur
2,440
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Chodzi o wtyczkę podłączaną do kompresora? A widzisz to może tzw. luźny pin w kostce pod fotelem może być sprawcą wyzwalania błędu check airbag. Od kiedy zmieniłem kostkę i dołożyłem do niej taki plastikowy patyczek usztywniający przewód z MII to mogę suwać fotelem a błędu nie pokazuje.
Ciekawe czy w przypadku klimy jest to luz pomiędzy pinami czy może jakiś luz w lutowania pinòw w kompresorze? No jak by tylko o taką pierdołę chodziło to idzie ogarnąć bez problemu. Z tym, że czytałem, ludzie wymieniali kompresory i nadal to samo tak więc pozostaje już tylko kostka. Ten błąd w programie to taka dziwna sprawa bo wywołało by od razu a nie po kilku czy kilkunastu dniach. Tak więc może to być ściema serwisowa.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2018, 08:32 przez haszczurur.)
•
|