https://youtu.be/Dmmzi1G9N4M
SCENIC II PH I Jak zdemontować obudowę lusterka
op
Podpowiedzcie proszę, jak zdjąć tą lakierowaną obudowę lusterka. Bez jej zdjęcia nie jestem w stanie dostać się do torxa jaki jest do wykręcenia po odgięciu lusterka. Na filmiku gość ma już zdjętą tę obudowę. Przypuszczam, że nie trzeba demontować lustra bo na filmie nie jest zdjęte.
https://youtu.be/Dmmzi1G9N4M
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
![]()
Dziś zabrałem się za rozłożenie mojego lusterka, bo nie składa się ani lewe ani prawe, myślałem, że kostka wypięta, bądź ma za mało PINów.
Zacząłem od wyjścia szkła. Lusterko na maxa w dół i podważamy tempym narzędziem, najlepiej plastikową skrobaczką do szyb. ![]() Wypinamy podgrzewanie lusterek. Następnie męczymy się ze zdjęciem plastiku. Za pomocą płaskiego śrubokręta odsuwamy zaciski(od auta w przypadku lusterka kierowcy) ![]() ![]() Potem rozkręciłem śruby trzymające lusterko do trzpienia i plastiki, aby zobaczyć ile PINów ma moje lusterko. ![]() ![]() Lusterko rozegrane, złożone dalej się nie składa, muszę szukać który bezpiecznik za to odpowiedzialny jak nie to zamówić jedno składane na próbę, może silnik padł.
f90.17 to skrzynka bezpieczników. numer bezpiecznika to 17 w tej skrzynce wartość 25 Amper
a.6.19 to lusterko od kierowcy, są opisane kolory przewodów za co odpowiadają jest ich siedem w pełnej wersji. opis skrótów kolorów: poniżej na obrazku symbol w kółeczku M - to silniczki lusterek (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2015, 19:13 przez Wojtgda.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
12 gości