Warsztat pod chmurką
343
5
124
12
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Drawski Młyn
(22-01-2019, 08:51)Grzegorz Łubieński napisał(a): Przede wszystkim system Common Rail to nie stary diesel, przy naprawie wtryskiwaczy trzeba zachować czystość jak na sali operacyjnej. Jeśli nawet wymieniony był zaworek piezo i rozpylacz ,a nie zachowana czystość to nie będzie ok. Poza tym wtryskiwacze to nie wszystko, jest jeszcze pompa wysokiego ciśnienia, w której lubią złuszczać się łożyska. Jest też zawór regulacji ciśnienia na rampie, który potrafi namieszać gdy jest niesprawny . Spokojnie, rozumiem, ale facet ma ten sam identyczny problem co mój znajomy, a pod maską TEN SAM IDENTYCZNY SILNIK
Więc może warto spróbować.
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
kiedyś próbowałem sam naprawić wtryskiwacze w Clio 1,5 dci. Pomimo czyszczenia w wannie ultradźwiękowej i składania w w domu, gdzie jest czysto, było tylko gorzej. Niestety musiałem zakupić regenerowane wtryskiwacze po 500 zł za szt. Podziałały trochę ponad pół roku, po czym auto zaczęło coraz gorzej odpalać , az przestało w ogóle, Sprzedałem więc tą dramaturgię za jakieś psie pieniądze i powiedziałem sobie : nigdy więcej Delphi ! Po czym kupiłem Mondeo III 2,0 tdci z ....Delphi. Jak się zaczęły problemy z wtryskiwaczami szybko się go pozbyłem bez inwestowania w naprawy. I przysiągłem sobie nigdy więcej Delphi !
•
Ussek
8
0
0
0
SC II ph I
2005
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Warszawa
Ussek
Zarejestrowani
— 23-01-2019, 12:35
op
Panowie nie pocieszacie :d
•
andrzejwa
2,639
54
1282
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Tym wtryskiwaczom pomaga tylko wymiana zaworków. Koszt oryginału trochę ponad 200 zł. Wymiana stosunkowo prosta. Sam wymieniałem 4 zaworki u siebie w piwnicy i przez trzy lata do momentu sprzedaży samochodu nie było żadnych problemów. Samochód jeździ do dzisiaj, sprzedany w rodzinie. To są zwykłe wtryskiwacze, żadnego piezo, naprawiać można u przysłowiowego kowala. Ussek głowa do góry!!! nie taki diabeł straszny.
•
Tomo3
124
0
16
1
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Legionowo
Tomo3
Zarejestrowani
— 23-01-2019, 14:03
Ja w swoim byłym scenicu dochodziłem +/- miesiąc dlaczego są problemy z układem paliwowym.
Reno uczy cierpliwości i nie można iść na skróty.
•
marekwodniak
87
1
8
3
INNY
2002
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Brzeszcze
(23-01-2019, 06:54)Grzegorz Łubieński napisał(a): kiedyś próbowałem sam naprawić wtryskiwacze w Clio 1,5 dci. Pomimo czyszczenia w wannie ultradźwiękowej i składania w w domu, gdzie jest czysto, było tylko gorzej. Niestety musiałem zakupić regenerowane wtryskiwacze po 500 zł za szt. Podziałały trochę ponad pół roku, po czym auto zaczęło coraz gorzej odpalać , az przestało w ogóle, Sprzedałem więc tą dramaturgię za jakieś psie pieniądze i powiedziałem sobie : nigdy więcej Delphi ! Po czym kupiłem Mondeo III 2,0 tdci z ....Delphi. Jak się zaczęły problemy z wtryskiwaczami szybko się go pozbyłem bez inwestowania w naprawy. I przysiągłem sobie nigdy więcej Delphi !
Bo miałeś włożone jakieś używki lub zamienniki Chinskie.Na oryginałach zrobisz okolo 100 tyś
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-01-2019, 16:31 przez marekwodniak.)
•
|