Highwayman1990
2,213
15
1001
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
(22-08-2017, 20:05)Bobinho4321 napisał(a): Panowie we wrzesniu tamtego roku nabiłem kime, sporo jej uzywam, czy możliwe aby mi sie kończyła bo zaczyna dość głośno chodzić? tak okolo tyg
Pojedź na diagnostykę pod kontem szczelności układu. To wiele nie kosztuje, a będziesz miał jasność czy czynnik nie ucieka.
•
Bobinho4321
87
0
9
9
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Wielun
tak jutro zrobię.. bo szczerze nie wiem czy tak szybko ja zużyłem czy może ma nieszczelność
jaki to przedział cenowy? około?
•
Highwayman1990
2,213
15
1001
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
(22-08-2017, 20:39)Bobinho4321 napisał(a): tak jutro zrobię.. bo szczerze nie wiem czy tak szybko ja zużyłem czy może ma nieszczelność
jaki to przedział cenowy? około?
Za samo sprawdzenie może 30 zł zapłacisz, jeśli nic nie będą naprawiać. Czynnik nie ucieka tak sam z siebie. Latami można jeździć, a ubytek będzie znikomy jak wszystko jest szczelne.
•
wiecho
1,446
5
663
614
INNY
2011
INNY
Rybnik
wiecho
Zarejestrowani
— 22-08-2017, 20:53
przegląd klimy od stówki w górę
•
pawelli
870
6
99
142
INNY
2004
INNY
OFFLINE
pawelli
Zarejestrowani
— 23-08-2017, 07:33
(22-08-2017, 20:05)Bobinho4321 napisał(a): Panowie we wrzesniu tamtego roku nabiłem kime, sporo jej uzywam, czy możliwe aby mi sie kończyła bo zaczyna dość głośno chodzić? tak okolo tyg
Jak zaczyna głośno działać sprężarka - to zwykle oznaka zbyt małej ilości czynnika.
To ze "dobijałeś" rok temu - nie oznacza że będzie on tam cały rok ;) - ja dobijam co rok - pomimo że próżnia jest i układ jest szczelny.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pawelli za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pawelli for this post
• Bobinho4321
Bobinho4321
87
0
9
9
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Wielun
dzieki za odpowiedzi dzis jade dobić i sprawdzić szczelność wtedy bedzie wszystko wiadome
•
Lepus
1,430
7
370
281
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Przemyśl
Lepus
Zarejestrowani
— 23-08-2017, 09:18
Nie tak do końca. Ja dobijam co roku, bo gdzieś chyba w zimie spieprza czynnik. Test na szczelność (chyba ok 30 min), wskazówka stoi jak zamurowana. Ostatnim razem wpakowali z czynnikiem i mam jechać na sprawdzenie. Radzę, aby Ci dali czynnik, wtedy można sprawdzić, gdzie ucieka.
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 23-08-2017, 09:39
(23-08-2017, 09:18)Lepus napisał(a): . Test na szczelność (chyba ok 30 min),Radzę, aby Ci dali czynnik, wtedy można sprawdzić, gdzie ucieka. Raczej kontrast.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
pawelli
870
6
99
142
INNY
2004
INNY
OFFLINE
pawelli
Zarejestrowani
— 23-08-2017, 12:56
Tak, ucieka w zimę bo olej nie krąży w układzie i nie uszczelnia mikro-nieszczelności
Czynnik - jak sądze chodziło Ci o czynnik / znacznik UV
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2017, 12:56 przez pawelli.)
•
Lepus
1,430
7
370
281
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Przemyśl
Lepus
Zarejestrowani
— 23-08-2017, 13:26
Dokładnie, czynnik ze znacznikiem UV. Podejrzewam, że w zimę, w mrozy metal się kurczy i powstają jakieś mikro nieszczelności. Bo do zimy wszystko gra i buczy
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
•
|