Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Fotele - wymiana


pio555
Junior Administratorzy

op fotele bez problemu dadzą się zamienić stronami-przynajmniej w wersji PH I
więc w czym problem z angolami? w regulacji lędźwiowej? bo napinacze dają sie przełozyć

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

A poduszki w fotelach?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Poduszki w fotelach, obudowy boczków gdzie są włączniki od grzałki, pokrętła regulacyjne lędźwi.. wszystko jest odwrotnie w fotelach, napinacze, poduszki..

Nie wiadomo jak jest z wyjsciami elektrycznymi do podłączenia do auta - Kombinowania ze wszystkim jest sporo..

Nie wiem jak jeszcze wtedy z regulacją połozenia fotela (przod-tył) byloby... czy moze nie wyszloby tak ze sie bedzie przesuwac, ale blokady polozenia zabraknie..

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

op
(21-09-2015, 13:12)maciej1486 napisał(a): A poduszki w fotelach?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
o shit o tym nie pomyślałem Frustgrey

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

NO i regulacja wysokości. To ma z reguły tylko kierowca

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Otóż z tymi fotelami z angola to jest rzeźba. Ja przerabiałem ten temat i fotel angola kierowcy można przełożyć ale tylko w miejsce naszego pasażera a fotel pasażera angola w miejsce naszego kierowcy. Wtedy nasz kierowca będzie miał ubogi fotel bez lędźwi i pompowania góra-dół no i oparcie będzie się składało coś na wzór stolika. Rozbierałem te fotele na części pierwsze i stelaże ich różnią się budową. Ciężko to wytłumaczyć bez fotek ale różnią się budową dlatego, że ten fotel naszego pasażera składa się tworząc stolik i tam jest zupełnie inna konstrukcja nawet gąbki mają inny kształt po bokach. Nawet nie można założyć lędźwi do fotela naszego pasażera bo stelaż oparcia ma inny kształt i trzeba by było dospawać jakieś mocowania. Próbowałem przerobić fotel angielskiego kierowcy aby założyć jako fotel pasażera żeby nie tylko miał lędźwie i jeździł góra dół ale też składał się jak to już pisałem jak stolik. Mimo wielogodzinnej walki i użycia spawarki, szlifierki kontowej wielka d...

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • pio555
oliwek
Zarejestrowani

o i o to chodziło Biggrin bardzo dziękuję za wyjaśnienie, więc angole odpadają,Biggrin

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(21-09-2015, 20:14)haszczurur napisał(a): Otóż z tymi fotelami z angola to jest rzeźba. Ja przerabiałem ten temat i fotel angola kierowcy można przełożyć ale tylko w miejsce naszego pasażera a fotel pasażera angola w miejsce naszego kierowcy. Wtedy nasz kierowca będzie miał ubogi fotel bez lędźwi i pompowania góra-dół no i oparcie będzie się składało coś na wzór stolika. Rozbierałem te fotele na części pierwsze i stelaże ich różnią się budową. Ciężko to wytłumaczyć bez fotek ale różnią się budową dlatego, że ten fotel naszego pasażera składa się tworząc stolik i tam jest zupełnie inna konstrukcja nawet gąbki mają inny kształt po bokach. Nawet nie można założyć lędźwi do fotela naszego pasażera bo stelaż oparcia ma inny kształt i trzeba by było dospawać jakieś mocowania. Próbowałem przerobić fotel angielskiego kierowcy aby założyć jako fotel pasażera żeby nie tylko miał lędźwie i jeździł góra dół ale też składał się jak to już pisałem jak stolik. Mimo wielogodzinnej walki i użycia spawarki, szlifierki kontowej wielka d...
A powiedz czy trudno bedzie sciagnac material z foteli tj. Siedzisko i osobno oparcie i przelozyc?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2015, 08:06 przez maciej1486.)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Należy rozwiercić nity od otwieranej podkładki na kanapki znajdującej się na plecach fotela i zdemontować je, wyszarpnąć prowadnice zagłówka, w miejscu gdzie jest poduszka rozpinasz materiał jest na takie wsuwki plastikowe, wyjmujesz pokrętło lędźwi, z siedziska odkręcasz wszystkie plastiki, trzeba wyjąć dźwignię regulacji góra-dół. Trzeba bardzo delikatnie oddzielać pokrowiec od gąbki gdyż jest na rzep i jak się szarpnie to jedna część rzepa odrywa się od gąbki. Trudno to czymkolwiek przykleić ale klasyczny butapren daję radę. Musisz pamiętać jak idzie ta plątanina tasiemek i jak zamontować stoliczek na plecach fotela. Musisz mieć nity no i trochę czarnego spreya aby zamalować nity. Ja psiknąłem spreyem w korek i z korka pędzelkiem zamalowałem nity. Ten fotel naszego pasażera poszycie oparcia ma na suwak i trzeba mieć maszynkę od jakiegoś innego suwaka która zamknie to poszycie. Maszynki nie ma w suwaku fotela po prostu w fabryce to zamykają i nie dają maszynki. W którymś z foteli teraz nie pamiętam czy w kierowcy czy pasażera jest taka rączka przy zagłówku to trzeba wyjąć zaślepkę i tam jest śrubka na torxa po odkręceniu trzeba o góry włożyć płaski śrubokręt i umiejętnie wcisnąć zatrzask gdyż samo odkręcenie śrubki nic nie da gdyż rączka trzymana jest górą.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

A siedzisko bo na tym najbardziej mi zależy, ale domyślam się, ze będzie sajgon

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości