Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Elektryczna nagrzewnica


bp7612
Zarejestrowani

No to mnie zmartwiłeś, czyli trzeba założyć oryginał regulatora i będzie ok!!! Jaki był oryginał pamiętasz?

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

W byłym SCII 1,5 dci miałem alternator Bosch z regulatorem jak na zdjęciu poniżej.
   

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:
  • bp7612
bp7612
Zarejestrowani

Ja mam Valeo z tego co pamietam

Odpowiedz
Zbronek
Zarejestrowani

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum. Posiadam scenica 2 1.5dci z 2005r. Posiadam grzałke elektryczna 1800w, moc alternatora to120w. Niestety grzałki się nie zalaczaja, w ogóle nie dochodzi do nichprąd.  Do tej pory udało mi się sprawdzić bezpieczniki( w module zabezpieczeń i połączeń silnika-obok akumulatora, są dobre) oraz podłączyć pod komputer. Przy włączeniu ręcznym przez kompa słychać cykanie, niestety same grzałki już nie chcą się włączyć. Ostatnio było u mnie nawet poniżej 0,takze powinny już działać. Dodam jeszcze że Klime ma manualna, a ładowanie na aku powyżej 13,5. Może jakaś podpowiedź co muszę jeszcze sprawdzić żeby owe grzałki w końcu zaczęły działać?Bardzo mi na tym zależy,poniewaz autem podróżuje 2 małych dzieci.  Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Odpowiedz
bp7612
Zarejestrowani

Dzięki Andrzejwa za pomoc , wymieniłem regulator napięcia na oryginał Valeo i grzałki się załączają wszystko gra i buczy Biggrin Biggrin Biggrin Biggrin

(25-11-2018, 12:42)Zbronek napisał(a): Witam, jestem nowym użytkownikiem forum. Posiadam scenica 2 1.5dci z 2005r. Posiadam grzałke elektryczna 1800w, moc alternatora to120w. Niestety grzałki się nie zalaczaja, w ogóle nie dochodzi do nichprąd.  Do tej pory udało mi się sprawdzić bezpieczniki( w module zabezpieczeń i połączeń silnika-obok akumulatora, są dobre) oraz podłączyć pod komputer. Przy włączeniu ręcznym przez kompa słychać cykanie, niestety same grzałki już nie chcą się włączyć. Ostatnio było u mnie nawet poniżej 0,takze powinny już działać. Dodam jeszcze że Klime ma manualna, a ładowanie na aku powyżej 13,5. Może jakaś podpowiedź co muszę jeszcze sprawdzić żeby owe grzałki w końcu zaczęły działać?Bardzo mi na tym zależy,poniewaz autem podróżuje 2 małych dzieci.  Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

A może masz coś nie tak z Alternatorem, jak jest naprawiany i nie na oryginalnych częściach to UHC nie pozwoli załączyć grzałek Biggrin
Ja tak miałem zmieniłem regulator napięcia na zamiennik i grzałki nie działały zmieniłem na Valeo i wszystko działa Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-11-2018, 10:54 przez bp7612.)

Odpowiedz
Zbronek
Zarejestrowani

(26-11-2018, 10:49)bp7612 napisał(a): Dzięki Andrzejwa za pomoc , wymieniłem regulator napięcia na oryginał Valeo i grzałki się załączają wszystko gra i buczy Biggrin Biggrin Biggrin Biggrin

(25-11-2018, 12:42)Zbronek napisał(a): Witam, jestem nowym użytkownikiem forum. Posiadam scenica 2 1.5dci z 2005r. Posiadam grzałke elektryczna 1800w, moc alternatora to120w. Niestety grzałki się nie zalaczaja, w ogóle nie dochodzi do nichprąd.  Do tej pory udało mi się sprawdzić bezpieczniki( w module zabezpieczeń i połączeń silnika-obok akumulatora, są dobre) oraz podłączyć pod komputer. Przy włączeniu ręcznym przez kompa słychać cykanie, niestety same grzałki już nie chcą się włączyć. Ostatnio było u mnie nawet poniżej 0,takze powinny już działać. Dodam jeszcze że Klime ma manualna, a ładowanie na aku powyżej 13,5. Może jakaś podpowiedź co muszę jeszcze sprawdzić żeby owe grzałki w końcu zaczęły działać?Bardzo mi na tym zależy,poniewaz autem podróżuje 2 małych dzieci.  Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

A może masz coś nie tak z Alternatorem, jak jest naprawiany i nie na oryginalnych częściach to UHC nie pozwoli załączyć grzałek Biggrin
Ja tak miałem zmieniłem regulator napięcia na zamiennik i grzałki nie działały zmieniłem na Valeo i wszystko działa Biggrin

Niestety ale grzałki nadal nie działają. Sprawdziłem jeszcze raz ladownie, włączając światła, radio, ogrzewanie tylnej szyby i wentylator. Pokazuje 14.4 niestety nie wiem jakie jest procentowe obciążenie alternatora. Może jest, ktoś z okolic Wrocławia, Oławy, Brzegu kto może  pomoc w konkretnym zdiagnozowaniu problemu? W tej chwili jedyne co mi przychodzi to wymienić alternator na większy. Z tego co wiem to mój był wymieniany. wcześniej był 200a, teraz tylko 120a.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2018, 21:51 przez Zbronek.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

to co było już pisane, stawiać można na niepoprawną regenerację altrnatora, komputer widzi żę alternator pracuje na ponad 95% i już jest problem. Jeśli by obstawiać że jest dobry sprawdziłbym przekaźniki, jeśli masz te grzałki większe to:
ozn. F7 60A
ozn. F8 70A
ozn. F9 70A

Aby moduł zespolony w kabinie sterował opornikami ogrzewania powietrza w kabinie, muszą być spełnione
następujące warunki:
– Silnik spalinowy pracuje,
– Wentylator klimatyzacji pracuje (prędkość minimalna 1),
– Wartość temperatury zadana przez użytkownika wyższa od 20°C (lub włączony tryb automatyczny),
– Temperatura w kabinie poniżej 10°C,
– Temperatura zewnętrzna poniżej 5°C,
– Temperatura płynu w silniku niższa niż 65°C,

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • A2-eR11
PRZEMEK1981
Zarejestrowani

Mati a w benzynie jest tak samo? Mówię o tych warunkach do spełnienia u mnie mam wrażenie że jak włączę auto tryb przy np 23 stopniach to jest cieplej w środku niż w przypadku zwykłej pracy wentylatora może być to wpływ grzalek  nie słyszę grzalek albo nie skupiam się na. Tym by je usłyszeć w. 2.0 SC 2 ph2 mogły być te grzałki wersja skandynawska?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(28-11-2018, 00:53)PRZEMEK1981 napisał(a): Mati a w benzynie jest tak samo? Mówię o tych warunkach do spełnienia u mnie mam wrażenie że jak włączę auto tryb przy np 23 stopniach to jest cieplej w środku niż w przypadku zwykłej pracy wentylatora może być to wpływ grzalek  nie słyszę grzalek albo nie skupiam się na. Tym by je usłyszeć w. 2.0 SC 2 ph2 mogły być te grzałki wersja skandynawska?

Tylko czy w benzynie były? Zaglądnij czy je masz

Wysłane z kolorowego kalkulatora...

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
z.garbacz3@upcpoczta.pl
Zarejestrowani

(28-11-2018, 16:00)Mati napisał(a):
(28-11-2018, 00:53)PRZEMEK1981 napisał(a): Mati a w benzynie jest tak samo? Mówię o tych warunkach do spełnienia u mnie mam wrażenie że jak włączę auto tryb przy np 23 stopniach to jest cieplej w środku niż w przypadku zwykłej pracy wentylatora może być to wpływ grzalek  nie słyszę grzalek albo nie skupiam się na. Tym by je usłyszeć w. 2.0 SC 2 ph2 mogły być te grzałki wersja skandynawska?

Tylko czy w benzynie były? Zaglądnij czy je masz

Wysłane z kolorowego kalkulatora...

U mnie nie było grzałek ale już są 2.0 16 v pb

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości