Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Elektryczna nagrzewnica


szczeniakpl
Zarejestrowani

(29-11-2015, 13:05)Mati napisał(a):
(29-11-2015, 12:57)szczeniakpl napisał(a):  w ciągu 10-15 sek na zimnym silniku leci "cieplejsze" powietrze.
aż tak dobrze to raczej nie mam Biggrin

Zgadza się Mati może to moje subiektywne odczucie, dorwę stosowny termometr i sprawdzę Biggrin

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(29-11-2015, 13:05)Mati napisał(a):
(29-11-2015, 12:57)szczeniakpl napisał(a):  w ciągu 10-15 sek na zimnym silniku leci "cieplejsze" powietrze.
aż tak dobrze to raczej nie mam Biggrin
Tak jest tez u mnie.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

ciepło owszem leci szybko ale potrzebuję do tego kilku minut a nie kilkunastu sekund Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Zalezy tez o jakim cieple mowa ;D

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2015, 13:20 przez maciej1486.)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
cinas
Specjalisci

I z jakiej temperatury staruje auto , jak stoi w ogrzewanym garażu i ma +15 to ciepełko szybko poleci jak stoi w - 10 to już nie tak kolorowo

Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw.  www.tele-elektro-bis.pl


Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

cinas, nie koniecznie bo aby grzałki się załączyły nie jest wymagana temp mniej niż 5st?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Musi być spełniony warunek ale nie zmienia to faktu, że nawet jak wyjedziesz z garażu i wtedy Ci się załączą grzałki to będą miał krótszą robotę do wykonania żeby ciepło poleciało niż w przypadku mojego szczeniaka, który 24/365 stoi pod chmurką. Choć u mnie po minucie-dwóch już leci wyraźnie ciepłe powietrza nawet przy ostatnim -5 z piątku.

Ogólnie garażowany samochód vs stojący pod chmurką będzie w wielu aspektach zachowywał się inaczej. Spalanie, tempo nagrzewania, praca silnika chociażby przez późne załączanie turbuny

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Moj stoi tez tylko pod chmurka i bardzo szybko leci cieple powietrze jak na moje to im zimniej tym szybciej czuc ale to chyba takie odczucie

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
szczeniakpl
Zarejestrowani

Właśnie sprawdziłem termometrem na podczerwień i przy 0 po odpaleniu i włączeniu ogrzewania po 60sek z kratki 15 stopni a później leci już w górę dosyć szybko

Czyli subiektywne odczucie

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2015, 17:44 przez szczeniakpl.)

Odpowiedz
Antek
Zarejestrowani

Tak się zastanawiam, czy jeśli aktywuję sobie grzałki to przy założeniu, że pokonuję odcinki 10 km w jedną stronę a trasy od wielkiego dzwonu, to czy alternator da radę doładowywać akumulator. Parkuję pod blokiem i z wytarganiem aku w celu doładowania byłby problem. Mam alternator 110A, akumulator nowy Varta silver coś tam ok. 61AH

Wysłane z mojego ZOPO 9xxQuad przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości