SCENIC II PH I Elektryczna nagrzewnica
ciepło owszem leci szybko ale potrzebuję do tego kilku minut a nie kilkunastu sekund
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Zalezy tez o jakim cieple mowa ;D
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2015, 13:20 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
I z jakiej temperatury staruje auto , jak stoi w ogrzewanym garażu i ma +15 to ciepełko szybko poleci jak stoi w - 10 to już nie tak kolorowo
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
cinas, nie koniecznie bo aby grzałki się załączyły nie jest wymagana temp mniej niż 5st?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Musi być spełniony warunek ale nie zmienia to faktu, że nawet jak wyjedziesz z garażu i wtedy Ci się załączą grzałki to będą miał krótszą robotę do wykonania żeby ciepło poleciało niż w przypadku mojego szczeniaka, który 24/365 stoi pod chmurką. Choć u mnie po minucie-dwóch już leci wyraźnie ciepłe powietrza nawet przy ostatnim -5 z piątku.
Ogólnie garażowany samochód vs stojący pod chmurką będzie w wielu aspektach zachowywał się inaczej. Spalanie, tempo nagrzewania, praca silnika chociażby przez późne załączanie turbuny
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Moj stoi tez tylko pod chmurka i bardzo szybko leci cieple powietrze jak na moje to im zimniej tym szybciej czuc ale to chyba takie odczucie
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Właśnie sprawdziłem termometrem na podczerwień i przy 0 po odpaleniu i włączeniu ogrzewania po 60sek z kratki 15 stopni a później leci już w górę dosyć szybko
Czyli subiektywne odczucie Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2015, 17:44 przez szczeniakpl.)
Tak się zastanawiam, czy jeśli aktywuję sobie grzałki to przy założeniu, że pokonuję odcinki 10 km w jedną stronę a trasy od wielkiego dzwonu, to czy alternator da radę doładowywać akumulator. Parkuję pod blokiem i z wytarganiem aku w celu doładowania byłby problem. Mam alternator 110A, akumulator nowy Varta silver coś tam ok. 61AH
Wysłane z mojego ZOPO 9xxQuad przy użyciu Tapatalka |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości