SCENIC II PH I DP-0 wyciek na łączeniu skrzyni z silnikiem
op
Wiem że mam plastikowy korek na imbus ale kolega wcześniej coś wspomniał, żeby uważać bo są różne długości więc nie wiem jak to jest.
https://allegro.pl/przelew-splywowy-kork...46914.html Taki planuje zamówić. No i ten uszczelniacz ale nie wiem który lepszy (pytanie w moim poprzednim poście).
Korek zamów po Vin w ASO i masz problem z głowy. Cena ta sama. Nie widziałem różnych długości. Zawsze jak zmawialem do DP0 ( kilku skrzyn) dostawalem Cześć o tym samym numerze .
Na uszczelniaczach się nie znam... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2018, 07:19 przez komarek34.)
Najlepije zamowic po vin w ASO i bedzie poprawny. bo nr tych czesci jest sporo... w zaleznosci od typow skrzyni biegow DP) a tych renault troche mialo, do roznych rodzajow silnika one sie tez roznily miedzy soba.
8200255624 8200255625 8200255626 8200255611 Wszystko to sa wylacznie rurki przelewowe...
op
(22-07-2018, 12:48)A2-eR11 napisał(a): Najlepije zamowic po vin w ASO i bedzie poprawny. bo nr tych czesci jest sporo... w zaleznosci od typow skrzyni biegow DP) a tych renault troche mialo, do roznych rodzajow silnika one sie tez roznily miedzy soba.W takim razie raczej zdecyduję się na wkręcenie starej rurki :/ do ASO mam dosyć daleko a nie chce mi się jechać specjalnie po jedną plastikową rurkę. Najwyżej spytam się jeszcze sprzedawców przed kupnem czy pasuje do mojego vina ale pewnie każdy z nich powie, że tak. Z tego co czytałem w Pana starszych postach to też wkręcił Pan starą rurkę bo nowa była za krótka. Wszystko potem było ok? Trochę nie rozumiem tej "jednorazowości", jedynie gdyby gwint się miał wyrobić ale skoro będzie odkręcana pierwszy raz..
na allegro mozna na dzien dobry spotkac czarna i biala 8200255626 oraz 8200255625... A sa tez np blekitne.. czwarta nie wiem jaki ma kolor...
U siebie wlasnie mialem ten problem ze przyszla ta 8200255625 i byla o 1cm krotsza niz powinna byc, bo najpierw cos mnie tknelo i porownalem dlugosci. W zwiazku z tym tez zostalem zmuszony do wkrecenia starej bo na ta chwile nie mialem wlasciwej. Nastepnym razem zaopatrze sie we wlasciwa. Moja wlasnie jest blekitna rurka w DP0. Edit: Wszystko jest ok w zostawieniu starej. Ale ona moze sie wkrecac glebiej juz bo chyba gwint jest w stożku i powone jej wkrecenie powoduje ze jest glebiej, i tak tez poziom oleju jest wiekszy, a to nie jest dobre dla skrzyni bo moze wyrzucac olej przez uszczelnienia. Wazne tez zeby wlasnie z odpowiednia sila dokrecic ta rurke zeby nie poszla za gleboko... Nie pamietam juz z jaka sila w Nm trzeba ja wkrecic. Gdzies w dokumentacji to jest napisane i musialbym poszukac. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2018, 13:06 przez A2-eR11.)
op
Panowie mam takie jedno być może głupie pytanie wynikające czysto z ciekawości.
Oglądnąłem kilka filmów z wymianą oleju w dp0/al4, i zaciekawiła mnie jedna rzecz. Zauważyłem, że na każdym filmie po pierwszym odkręceniu pierwszego korka, a więc otwarcia przelewu ze skrzyni ścieka dosyć duża ilość oleju (w jednym przypadku u jakiegoś ruskiego gościa ponad pół litry). Dlaczego tak się dzieje? Przecież po uzupełnieniu oleju ponownie odkręcamy korek by nadmiar wylał się przez przelew. Skąd więc tak duży "nadmiar" przy pierwszym odkręcaniu, gdzie poziom powinien być prawidłowy?
Jak odkrecisz " kominek" przelewowy - zejdzie ponad 3L oleju. Sprawdzenie poziomu robi.się na włączonym silniku , rozgrzanej skrzyni - dolewasz 0,5 L i po chwili odkresasz zewnętrzny korek na kwadrat. Powinno się saczyć. Zakrecasz kiedy z ciurkania przechodzi w szybkie kapanie .
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości