scrabi
32,546
103
12148
10,470
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 28-01-2020, 19:18
Czyli, albo nieodpowietrzony dokładnie, do końca. Albo coś nie halo z nowym wysprzeglikiem... Skoro na sucho wszystko idealnie to jest jeszcze opcja ciulowego montażu...
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
paker228
3,163
32
3275
4,623
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 28-01-2020, 19:25
Nie wiem czy mnie pamięć nie myli....
Żeby uzupełnić stan oleju w skrzyni został dodany jakiś 75W40 (jest w ogóle taki???)
Nie skojarzyłem na początku ale to może mieć kolosalne znaczenie.. nieprawdaż?
Jutro kupuję transelfa 75w80 nfp na wymianę. Sobota-wylewamy stary przy okazji odpowietrzania. 2 litry wystarczy?
•
scrabi
32,546
103
12148
10,470
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 28-01-2020, 19:35
Sama dolewka nie powinna mieć takiego. Aż wpływy na zmianę biegów. Zwłaszcza że tu chodzi tylko o biegi 1 i R...
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
paker228
3,163
32
3275
4,623
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 28-01-2020, 19:50
(28-01-2020, 19:35)scrabi napisał(a): Sama dolewka nie powinna mieć takiego. Aż wpływy na zmianę biegów. Zwłaszcza że tu chodzi tylko o biegi 1 i R...
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
A już myślałem że znalazłem rozwiązanie..
•
scrabi
32,546
103
12148
10,470
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 29-01-2020, 12:04
Albo masz nie do końca odpowietrzony dobrze, albo nowy wysprzeglik z łożyskiem jest krótszy... Ale to mało prawdopodobne...
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
paker228
3,163
32
3275
4,623
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 29-01-2020, 12:29
(29-01-2020, 12:04)scrabi napisał(a): Albo masz nie do końca odpowietrzony dobrze, albo nowy wysprzeglik z łożyskiem jest krótszy... Ale to mało prawdopodobne...
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Czy to będzie przerost formy nad treścią jeżeli jednak uprę się żeby wysłać stary ol3j A zalać nowy 75w80? Dolewka, o której piszę od kilku postów prawdopodobnie wyglądała tak, że tego niewłaściwego dolał prawie litr. Czyli połowę stanu. Może zbyt "szumnie" nazwałem to dolewką. Aczkolwiek bazuję tu tylko na tym co mi zostało przekazane. Naoczni3 nie widziałem czego ile było wlewane .
•
Vexus
— 29-01-2020, 13:14
Miałem tak w swoim SC2. Zarazz po naprawie silnika mechanik podczas montażu skrzyni zgóbił troche oleju, dolał niewłaściwego i pojawiły sie cyrki ze skrzynią. Pomogło zalanie właściwego oleju.
Dlewka 1 litra to połowa stanu w skrzyni.
Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka
•
paker228
3,163
32
3275
4,623
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 29-01-2020, 14:17
Nie szkodzi mi sprobować.. już mam kupiony tranself 2l.
Wszyscy mówią/piszą że mamy bardzo czułe skrzynie..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2020, 14:18 przez paker228.)
•
scrabi
32,546
103
12148
10,470
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 29-01-2020, 14:38
Hmmmmm. Aż sam jestem ciekaw....
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
polaq
2,313
18
637
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 29-01-2020, 16:39
Jak demontował skrzynię to musiał troche oleju zgubić. Przecież z półosiami jej nie wyciągał.
Olej w skrzyni ND0 musi być syntetyczny, odpowiedniej klasy.
•
|