(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-2018, 09:47 przez lalunia37.)
SCENIC II PH I Bremsysstem defekt
op
Dziś rano podczas jazdy zapalił się komunikat wraz z sygnałem dźwiękowym Bremsysstem defekt. Z mojej znajomości języka niemieckiego oznacza to problem z układem hamulcowym. Hamulce działają, poziom płynu wydaje się OK. Gdzie szukać jeszcze problemu? Czy pozostaje tylko podłączenie się pod komputer i dokładne sprawdzenie błędu?
(29-09-2018, 08:58)lalunia37 napisał(a): ziś rano podczas jazdy zapalił się komunikat wraz z sygnałem dźwiękowym Bremsysstem defekt. Z mojej znajomości języka niemieckiego oznacza to problem z układem hamulcowym. Hamulce działają, poziom płynu wydaje się OK. Gdzie szukać jeszcze problemu?Odepnij Aku i zobacz co dalej (29-09-2018, 09:00)FanRenault89 napisał(a):(29-09-2018, 08:58)lalunia37 napisał(a): ziś rano podczas jazdy zapalił się komunikat wraz z sygnałem dźwiękowym Bremsysstem defekt. Z mojej znajomości języka niemieckiego oznacza to problem z układem hamulcowym. Hamulce działają, poziom płynu wydaje się OK. Gdzie szukać jeszcze problemu?Odepnij Aku i zobacz co dalej Podstawowym uzyskanym efektem odpięcia akumulatora będzie dopisanie kilkunastu błędów związanych z zanikiem zasilania. Odpięcie akumulatora da, owszem, efekt, ale w moim Polonezie (1998) z prostym sterownikiem silnika z wtryskiem Bosch monotronic. Tu - jedynie uzycie sensownego interfejsu diagnostycznego może przynieść oczekiwany efekt.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
• Highwayman1990, kris-pmi, Oktawiusz (29-09-2018, 09:21)ko-ma napisał(a): Podstawowym uzyskanym efektem odpięcia akumulatora będzie dopisanie kilkunastu błędów związanych z zanikiem zasilaniaDziesiątki razy odłączałem akumulator zarówno w SC II jak i w SCIII i nigdy to nie skutkowało pojawieniem się jakiegokolwiek błędu. Oczywiście, że akumulator odłącza się tylko na wyłączonym zapłonie. Co do błędu kolegi to gdyby był za niski poziom płynu hamulcowego to oprócz komunikatu pojawiałby się gwizdek z tablicy wskaźników. Musisz jednak podłączyć diagnoskop by coś więcej się dowiedzieć.
Może masz czujniki zużycia na klockach hamulcowych i się one właśnie skończyły?
(29-09-2018, 09:21)ko-ma napisał(a): Tu - jedynie uzycie sensownego interfejsu diagnostycznego może przynieść oczekiwany efekt.Tak warto użyć,ja tylko chciałem zacząć od najprostszych rzeczy. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-09-2018, 07:44 przez FanRenault89.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości